Gå til innhold

Kjøp av bærbar pc 13"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Om de kommer til å selge den i norge havner den vel fort på 15k+ i forhold til de specsa som engadget viser til. Den minner meg om sony vaio z

 

Men basismodellen starter på 969$ som er det samme som Asus36Sd.

 

Akkurat, det er derfor jeg har mine tvil til at Vaio SA kommer til å bli noe billigere enn den.

Ser man kan "pre-order" fullspecca SA til 2500usd nå x10 med mva/frakt/provisjon/norsk keyboard?

 

Hvilken nettbutikk er det eventuelt som tar inn denne?

Lenke til kommentar

 

Om de kommer til å selge den i norge havner den vel fort på 15k+ i forhold til de specsa som engadget viser til. Den minner meg om sony vaio z

 

Men basismodellen starter på 969$ som er det samme som Asus36Sd.

 

Akkurat, det er derfor jeg har mine tvil til at Vaio SA kommer til å bli noe billigere enn den.

Ser man kan "pre-order" fullspecca SA til 2500usd nå x10 med mva/frakt/provisjon/norsk keyboard?

 

Hvilken nettbutikk er det eventuelt som tar inn denne?

 

De eneste Z maskinene jeg har funnet er via Kelkoo. Er vel noen nettbutikker som tar inn utvalgte modeller, eller har mulighet til å bestille. Virker som prisen skyter i været med norsk tastatur. Sammenligner du US pris og norsk pris er det noe som ikke henger helt på greip.

Lenke til kommentar

 

Den der ser bare heeeeelt drøy ut :dribble:

Spent på prisen men kan bli i lengste laget å vente.

Er det en ting jeg ser på som ubrukelig så er det at man trenger adapter for å få vanlig hdmi ut da :thumbdown:

 

 

De eneste Z maskinene jeg har funnet er via Kelkoo. Er vel noen nettbutikker som tar inn utvalgte modeller, eller har mulighet til å bestille. Virker som prisen skyter i været med norsk tastatur. Sammenligner du US pris og norsk pris er det noe som ikke henger helt på greip.

 

Ja ekstrem prisøkning på vaio, thinkpad X1 koster knapt 5000 mindre i usa kontra vaio's sprik på 8-9000,- :roll:

Lenke til kommentar

Jeg er i alle fall veldig fornøyd med min Acer 3830TG. God ytelse og veldig bra batteri (lett 7 timer). Hvis noen har noen spesifikke spørsmål ang. denne modellen kan jeg svare på disse :)

 

Reell battertid på 7 timer med 6 celler?

Syns kanskje denne blir litt tykk :hrm:

 

Hvordan yter denne kontra dagens U36 m/i5-480m?

Lenke til kommentar

Med wifi påslått og nest laveste lysstyrke på skjermen får jeg lett 7 timer, ja. Denne yter langt bedre enn U36Jc, men er til gjengjeld litt tykkere. Grafikkytelsen kan ikke sammenlignes en gang da 3830TG drar alt av nye spill med greie innstillinger. Jeg spiller ikke mye så hadde nok vurdert en U36 når den blir oppgradert med SB-prosessor.

Lenke til kommentar

 

Den nye modellen, SA, er rett rundt hjørnet. Venter selv på noen tester av den.

 

Stygt redd for at ihvertfall den fullspecca SA versjonen blir grisedyr.

 

Vurderer å bare kjøpe u36 til 6k på komplett

Regner med Sandy bridge versjonen med 8cell batteri kommer til å koste 8k+ ? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...