Torey Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 Hei! Jeg er på jakt etter Lambi-koder som står bak på Lambi tørkeposene og dorullposene (ved strek-koden) Er det noen her som har lyst til å hjelpe meg å bidra i dette? Jeg trenger 10 stykker. Det var planlangt at dette skal være en gave til min datter på 2 år:) Vist du har en Lambi-pose liggende spring å skriv ned koden, det adde vert fenomenalt om dere kunne gjort dette! Vær så snill å send koden som brev/melding, så ngen andre tar de TAkk på forhånd!
tom waits for alice Skrevet 24. mai 2011 Skrevet 24. mai 2011 http://www.lambirewards.com/nb-NO/Rewards/List Jeg sendte et par på PM. Og så slettet jeg en off topic post. Geir
aklla Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Lette etter kode på Lambi-pakken min hjemme i går, men fant det ikke? Hvor er den plassert?
NeEeO Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 (endret) Man får http://www.lambirewards.com/nb-NO/Rewards/List det for kodene. Lambi kodene står på pakkningen, ikke på dorullene, på utsiden står det "Lambicode" , bak der det står lambicode , er det en kode. Men du må opne forsiktig , så du ikke river i stykker der det står en lambicode. Jeg fant 9 lambicodes hjemme Let etter en tekst på pakkningen der dedt står: Lambicode , det er liksom synlig fordi det er en firkant rundt teksten Endret 27. mai 2011 av Noreply
BuffyAnneSummers Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Jeg fant 9 lambicodes hjemme .. hobby å spare på pakningen?
NeEeO Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 (endret) Nei, Lol. Pappa hadde kjøpt 2 esker med 4 sånne pakninger i hver. når jeg så denne tråden, gikk jeg til boden..og der fant jeg 9 pakinger hadde jeg ikke lest her , hadde jeg ikke funnet dem. Kjøper sikker fler inn, når disse er ferdige Endret 27. mai 2011 av Noreply
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå