Gå til innhold

Kan du slå redaktøren vår i FIFA? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shifty Powers fikk sin revansje etter helgas tap i Premier League, og slo meg 2-0. To gavekort til deg også!

 

Nestemann er reconx. Jeg har ikke mistet motet, men det er tydelig at noen spiller dette MYE mer enn meg :-D

 

Oppdatering: Ser ut som han hadde trøbbel med NAT-settings. Vi fikk i alle fall ikke connecta skikkelig. Prøver gjerne etter neste kamp, som nå er med Azidops!

 

Kor mange minutt er omgangen? :)

Har kjørt standard seksminutters-omganger til nå, men kan kanskje senke det så flest mulig får blitt med.

 

De som har PS3 får glede seg over at de kan delta i spillturneringen i steden :-)

er deltager der også, men hadde vært moro å knust en som har spill som sitt yrke også om du skjønner hva jeg mener;>

Hehe, joda. Dessverre har jeg ikke spilling som yrke :-)

Endret av TST
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kamplisten videre i kveld er slik. Det vil si etter at reconx og jeg har forsøkt på nytt nå:

 

Azidops (møtte ikke)

RifleHunter (møtte ikke)

CREDiBLE (møtte ikke)

Nomixium (møtte ikke)

GoodCompany (møtte ikke)

dglmos (møtte ikke)

Havren23 (uavgjort)

Danbjo (tap for meg)

lunde123221 (tap for meg)

Stonemeister (møtte ikke opp)

Naruto94 (tap for meg)

Endret av TST
  • Liker 1
Lenke til kommentar

På grunn av mye venting på folk som uteblir, så holder vi på litt lenger enn planlagt.

 

Jeg og Danbjo klarer heller ikke connecte. Jeg restarta akkurat router, og sjekka at mine NAT-innstillinger var bra. Så da må jeg videre til nestemann. Men du skal få et gavekort uansett :-)

Endret av TST
Lenke til kommentar

På grunn av mye venting på folk som uteblir, så holder vi på litt lenger enn planlagt.

 

Jeg og Danbjo klarer heller ikke connecte. Jeg restarta akkurat router, og sjekka at mine NAT-innstillinger var bra. Så da må jeg videre til nestemann. Men du skal få et gavekort uansett :-)

 

skjønner ikke hva som skjedde her, sto plutselig at jeg måtte redownloade online pass, spilte online med fifa senest i går så skjønner ikke hvorfor dette skulle være ett problem :S

 

men takk for gavekort :) vi får ta en kamp en annen gang når easport har fiksa problemet her..

 

 

btw ser ut til å ha fiksa seg nå

Endret av Danbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...