Gå til innhold

Fitocracy - gjør treningen om til et RPG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde noen giddet å sendt meg en?

[email protected]

Sendte av gårde en invite nå. (sjekk spamfilter, min invite havna der)

Hmm.. Siden reagerte ikke på F5, så jeg så ikke at noen hadde svart før meg. Beklager det.

Endret av Lynx
Skrevet

Er det bare jeg som føler at mange av treningsmaskiner og -øvelser mangler? Har trent en del fra før av og jeg kommer ikke til å tilpasse treningsrutinene mine til hva Fitocracy kan tilby av øvelser og ikke..

Skrevet

Hvis du føler øvelser mangler kan du gi feedback til Fitocracy-crewet, det setter de nok pris på, og øvelsene dukker fort opp. Dog er det nok ikke å stikke under en stol at de foretrekker frivektsøvelser fremfor maskiner når de legger til øvelser :)

Skrevet

Er det bare jeg som føler at mange av treningsmaskiner og -øvelser mangler? Har trent en del fra før av og jeg kommer ikke til å tilpasse treningsrutinene mine til hva Fitocracy kan tilby av øvelser og ikke..

Hvis du føler øvelser mangler kan du gi feedback til Fitocracy-crewet, det setter de nok pris på, og øvelsene dukker fort opp. Dog er det nok ikke å stikke under en stol at de foretrekker frivektsøvelser fremfor maskiner når de legger til øvelser :)

Det anbefales jo også å bruke frivekter til det meste av øvelsene (kommer faktisk på veldig lite i farta der en statisk bane gir deg bedre treningsutbytte enn en naturlig bevegelse (ROM)) så det er jo faktisk en god grunn til å fikle litt på programmet ;-)

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Dette hørtes intressant ut, noen som kunne sendt meg en invite og. Pwety pweeese with sugar on the top ?

EDIT: takk :)

Endret av Hoon
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...