Gå til innhold

Mine 5 1/2 dager med Tele2


Anbefalte innlegg

Har selv hatt OneCall i litt over 4 år nå, og jeg kommer aldri til å bytte!

Har aldri hatt problemer, og når jeg har mistet simkortet mitt, så har de gladelig sendt meg et nytt et. Prisene er også helt utrolig.

500mb ringeminutter/sms/data i mnd for 199,- og når du begynner å nærme deg limiten, så kan du bare sende DOBBEL til nummeret dems, og du får doblet det for 99,-

 

HVA MER KAN MAN ØNSKE SEG? :D

 

 

Jeg lurer på og bytte til One Call. Denne grunnpakka, får man noen extra regning på oppkobling og lignende?

500 min-sms-mms til kun 199,- virker nesten for godt til og være sant :hmm:

Noen som har innspill?

 

Bruker jeg under 500 av alt, betaler jeg bare 199,-. Jeg har valgt å ha tvillingsim også, noe som koster 29,- ekstra i måneden. Prisene er inkludert oppkopling. Såklart det er for godt til å være sant, det er jo OneCall! :D hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv hatt OneCall i litt over 4 år nå, og jeg kommer aldri til å bytte!

Har aldri hatt problemer, og når jeg har mistet simkortet mitt, så har de gladelig sendt meg et nytt et. Prisene er også helt utrolig.

500mb ringeminutter/sms/data i mnd for 199,- og når du begynner å nærme deg limiten, så kan du bare sende DOBBEL til nummeret dems, og du får doblet det for 99,-

 

HVA MER KAN MAN ØNSKE SEG? :D

 

 

Jeg lurer på og bytte til One Call. Denne grunnpakka, får man noen extra regning på oppkobling og lignende?

500 min-sms-mms til kun 199,- virker nesten for godt til og være sant :hmm:

Noen som har innspill?

 

hvis du mener internett med oppkobling, så skal du ha 500 MB data også. så nei, det koster ikke før du går forbi 500 MB. som er en del.

Lenke til kommentar

Har selv hatt OneCall i litt over 4 år nå, og jeg kommer aldri til å bytte!

Har aldri hatt problemer, og når jeg har mistet simkortet mitt, så har de gladelig sendt meg et nytt et. Prisene er også helt utrolig.

500mb ringeminutter/sms/data i mnd for 199,- og når du begynner å nærme deg limiten, så kan du bare sende DOBBEL til nummeret dems, og du får doblet det for 99,-

 

HVA MER KAN MAN ØNSKE SEG? :D

 

 

Jeg lurer på og bytte til One Call. Denne grunnpakka, får man noen extra regning på oppkobling og lignende?

500 min-sms-mms til kun 199,- virker nesten for godt til og være sant :hmm:

Noen som har innspill?

 

hvis du mener internett med oppkobling, så skal du ha 500 MB data også. så nei, det koster ikke før du går forbi 500 MB. som er en del.

 

Hei folkens

Meldte overgang til OneCall i går. Og idag fikk jeg denne sms`n fra Telenor:

Vi ønsker og beholde deg som kunde og tilbyr deg abonnementet Komplett M til 199.- kr i mnd. I tillegg til 400mb hver mnd gir vi deg FRI bruk av ringeminutter og sms hver mnd i 12mnd til kun 199,-

i mnd.

Det er ingen bindingstid knyttet til tilbudet. Vi vil ringe deg de nærmeste dagene.

Hilsen Telenor.

 

Hvis ikke hele kundeservice hos Telenor har havna på fylla i helga, så har jeg har vel ingen grunn til og si nei til dette tilbudet. :D

Lenke til kommentar

Hei victurus,

 

beklager først og fremst problemene du har hatt hos oss.

Det er absolutt ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve oss.

 

Har du mulighet til å sende meg informasjon om hvilket nummer dette gjelder på mail til [email protected], så skal jeg få tatt tak i dette.

 

Mvh

Henrik Lindblom

Kundebehandler

Tele2 Kundeservice

 

Er jo ikkje help i om det er slik dere ikkje ønsker å være når det er slik dere er.

For ei god stund sida klarte min mor og bestille hustelefonen på mitt navn, uten mitt samtykke.

Tele2 selgern lurte ho, og eg ante jo ingenting før det dumpa ein rekning i mitt navn ned i postkassa.

Skal leite lenge etter frekkere folkeslag enn Tele2 selgere. Den saken er grei.

Bare å holde seg langt unda.

Lenke til kommentar

 

Er jo ikkje help i om det er slik dere ikkje ønsker å være når det er slik dere er.

For ei god stund sida klarte min mor og bestille hustelefonen på mitt navn, uten mitt samtykke.

Tele2 selgern lurte ho, og eg ante jo ingenting før det dumpa ein rekning i mitt navn ned i postkassa.

Skal leite lenge etter frekkere folkeslag enn Tele2 selgere. Den saken er grei.

Bare å holde seg langt unda.

 

Jeg håper du har gått til anmeldelse av Tele2 i denne saken..

Det er faktisk å regne som bedrageri.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er jo ikkje help i om det er slik dere ikkje ønsker å være når det er slik dere er.

For ei god stund sida klarte min mor og bestille hustelefonen på mitt navn, uten mitt samtykke.

Tele2 selgern lurte ho, og eg ante jo ingenting før det dumpa ein rekning i mitt navn ned i postkassa.

Skal leite lenge etter frekkere folkeslag enn Tele2 selgere. Den saken er grei.

Bare å holde seg langt unda.

 

Jeg håper du har gått til anmeldelse av Tele2 i denne saken..

Det er faktisk å regne som bedrageri.

 

Nei, det gjorde eg ikkje, og det er ei stund sida.

Eg nekta å betale!

Det ente med at eg ringte gratis ei stund.

Lenke til kommentar

Til OP, har du aktivert Roaming på telefonen din? Jeg har også Tele2 og opplevde det samme problemet når jeg fikk ny telefon og SIM-kort..

 

"Tele2 Norge og NetCom har i dag inngått en nettilgangsavtale for mobilnett på fire år. Avtalen har en opsjon på nasjonal roaming, noe som åpner for at Tele2 kan bygge egen infrastruktur i Norge. Dette sikrer Tele2 rammebetingelser som tilrettelegger for videre vekst.

Tele2 har i dag en nettilgangsavtale med Telenor som utløper 31.mars 2008.

Den nye nettilgangsavtalen som er fremforhandlet med NetCom, gjør det mulig for Tele2 fortsatt å være aggressive i markedet, samt å gi selskapets kunder prisledende tilbud. "

 

[Pressemelding]

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...