spamex Skrevet 14. mai 2011 Skrevet 14. mai 2011 Hei Eg har instalert BO på pcen igjen, men eg kan bare joine noen få servere, og kan bare spille nuketown. Eg begynner å bli litt lei den banen nå. Må eg reinstall spillet? Takk allerede for hjelpen
-Léon- Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 Nå har jeg ikke spilt BO men har du sjekket filtere for serverene? Tenker på om du har filtrert serverene etter kartet nuketown elns.
spamex Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Skrevet 15. mai 2011 Nå har jeg ikke spilt BO men har du sjekket filtere for serverene? Tenker på om du har filtrert serverene etter kartet nuketown elns. Eg har sjekket filtrene og eg søker etter alle banene.
bekimc Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 Om du har sjekket de logiske tingene slik som filtrene osv, så bare gjør det lett for deg og reinstaller det. Går jo kjapt det også
spamex Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Skrevet 16. mai 2011 Om du har sjekket de logiske tingene slik som filtrene osv, så bare gjør det lett for deg og reinstaller det. Går jo kjapt det også Det hjelpte ikke å reinstallere det :S står lost connection to host når eg har lasta inn banen
bekimc Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 Har hatt noe liknende med CS. Hadde da problemer med routeren min, som ikke ville lese inn alle servere osv, dette løste bruttern med å skifte noe innstillinger på den
Dore123m Skrevet 17. mai 2011 Skrevet 17. mai 2011 (endret) jeg har verdens beste tips! , Reinstaler viruset fra maskinen, altså Black Ops. og Knekk plata(Ikke engang tenke på å selge den forbannelsen til noen andre) og i morgen Kjøper du Bad Company 2! Problemet løst. Endret 17. mai 2011 av Dore123m
bekimc Skrevet 18. mai 2011 Skrevet 18. mai 2011 jeg har verdens beste tips! , Reinstaler viruset fra maskinen, altså Black Ops. og Knekk plata(Ikke engang tenke på å selge den forbannelsen til noen andre) og i morgen Kjøper du Bad Company 2! Problemet løst. Avinstaller forbannelsen Bad Company 2 og installer Battlefield 2. Slutt å vær så offtopic, han vil ha hjelp. Ikke guide til hvilket spill han burde spille, og selvsagt er det smak og behag av spill. Har du sett om du har noe Antivirus som blokkerer spillet ditt, trådstarter? Har du sjekket om det er routeren din det er noe galt med?
Dore123m Skrevet 19. mai 2011 Skrevet 19. mai 2011 jeg har verdens beste tips! , Reinstaler viruset fra maskinen, altså Black Ops. og Knekk plata(Ikke engang tenke på å selge den forbannelsen til noen andre) og i morgen Kjøper du Bad Company 2! Problemet løst. Avinstaller forbannelsen Bad Company 2 og installer Battlefield 2. Slutt å vær så offtopic, han vil ha hjelp. Ikke guide til hvilket spill han burde spille, og selvsagt er det smak og behag av spill. Har du sett om du har noe Antivirus som blokkerer spillet ditt, trådstarter? Har du sjekket om det er routeren din det er noe galt med? Det var en spøk, men vi har alle våre måter og reagere på. Et spørsmål Venatio, har du Black Ops på Steam?
spamex Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Skrevet 19. mai 2011 jeg har verdens beste tips! , Reinstaler viruset fra maskinen, altså Black Ops. og Knekk plata(Ikke engang tenke på å selge den forbannelsen til noen andre) og i morgen Kjøper du Bad Company 2! Problemet løst. Avinstaller forbannelsen Bad Company 2 og installer Battlefield 2. Slutt å vær så offtopic, han vil ha hjelp. Ikke guide til hvilket spill han burde spille, og selvsagt er det smak og behag av spill. Har du sett om du har noe Antivirus som blokkerer spillet ditt, trådstarter? Har du sjekket om det er routeren din det er noe galt med? Det var en spøk, men vi har alle våre måter og reagere på. Et spørsmål Venatio, har du Black Ops på Steam? Eg har det på cd
Dore123m Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 jeg har verdens beste tips! , Reinstaler viruset fra maskinen, altså Black Ops. og Knekk plata(Ikke engang tenke på å selge den forbannelsen til noen andre) og i morgen Kjøper du Bad Company 2! Problemet løst. Avinstaller forbannelsen Bad Company 2 og installer Battlefield 2. Slutt å vær så offtopic, han vil ha hjelp. Ikke guide til hvilket spill han burde spille, og selvsagt er det smak og behag av spill. Har du sett om du har noe Antivirus som blokkerer spillet ditt, trådstarter? Har du sjekket om det er routeren din det er noe galt med? Det var en spøk, men vi har alle våre måter og reagere på. Et spørsmål Venatio, har du Black Ops på Steam? Eg har det på cd Har du prøvd og kontaktet Activision ?
spamex Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Skrevet 20. mai 2011 jeg har verdens beste tips! , Reinstaler viruset fra maskinen, altså Black Ops. og Knekk plata(Ikke engang tenke på å selge den forbannelsen til noen andre) og i morgen Kjøper du Bad Company 2! Problemet løst. Avinstaller forbannelsen Bad Company 2 og installer Battlefield 2. Slutt å vær så offtopic, han vil ha hjelp. Ikke guide til hvilket spill han burde spille, og selvsagt er det smak og behag av spill. Har du sett om du har noe Antivirus som blokkerer spillet ditt, trådstarter? Har du sjekket om det er routeren din det er noe galt med? Det var en spøk, men vi har alle våre måter og reagere på. Et spørsmål Venatio, har du Black Ops på Steam? Eg har det på cd Har du prøvd og kontaktet Activision ? Hvordan gjør eg det? er ny i sånt her
Dore123m Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 jeg har verdens beste tips! , Reinstaler viruset fra maskinen, altså Black Ops. og Knekk plata(Ikke engang tenke på å selge den forbannelsen til noen andre) og i morgen Kjøper du Bad Company 2! Problemet løst. Avinstaller forbannelsen Bad Company 2 og installer Battlefield 2. Slutt å vær så offtopic, han vil ha hjelp. Ikke guide til hvilket spill han burde spille, og selvsagt er det smak og behag av spill. Har du sett om du har noe Antivirus som blokkerer spillet ditt, trådstarter? Har du sjekket om det er routeren din det er noe galt med? Det var en spøk, men vi har alle våre måter og reagere på. Et spørsmål Venatio, har du Black Ops på Steam? Eg har det på cd Har du prøvd og kontaktet Activision ? Hvordan gjør eg det? er ny i sånt her Tja, du kan jo prøve nettsiden deres, der er sikkert E-mail adressen oppgitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå