Qake Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Heh. Bedre og møte et dårlig team, i steden for en clan der alle har en K/D som ligger på 2.5-3
dysfunctional Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 I tillegg sitter de gjerne på Skype/Teamspeak/Mumble o.l, og da holder de kommunikasjonen gående gjennom laget, og da blir det enda vanskeligere hvis laget ditt er fylt med tilfeldige. Godt lagspill kan slå den beste solospilleren stort sett hele tiden.
Corporal Jenkinson Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Greit nok at Terminal er på MW3 nå, men er så jævlig lei av å spille denne runde på runde. irriterende at jeg ikke kan spille 2-3 maps før jeg igjen havner på Terminal. Det er også propet fullt av hackere. Har tenkt å gå til innkjøp av mappacken for å unngå alle disse russerjævlene som hacker.
Qake Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Greit nok at Terminal er på MW3 nå, men er så jævlig lei av å spille denne runde på runde. irriterende at jeg ikke kan spille 2-3 maps før jeg igjen havner på Terminal. Det er også propet fullt av hackere. Har tenkt å gå til innkjøp av mappacken for å unngå alle disse russerjævlene som hacker. Tenker meg du spiller på pc? 1
Corporal Jenkinson Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Greit nok at Terminal er på MW3 nå, men er så jævlig lei av å spille denne runde på runde. irriterende at jeg ikke kan spille 2-3 maps før jeg igjen havner på Terminal. Det er også propet fullt av hackere. Har tenkt å gå til innkjøp av mappacken for å unngå alle disse russerjævlene som hacker. Tenker meg du spiller på pc? Ja. Trist at det er enkelte ting som ødelegger for noe som kan være et bra spill.
Comma Chameleon Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Apropos "hacking/cheating" og lignende. Finnes det på konsollversjonene av spillene også? Spiller på X360 jeg, og har igrunn ikke lagt merke til noe i MW3 da jeg ble fort lei. Tar noen runder BLOPS og her om dagen møtte jeg en som skøt mange folk på laget uten å bli kicka. Drepte meg og en kompis som spilte ilag hvertfall 3 ganger hver, og andre også. Den stemmen som sa at en person blir kicket og teksten var der, men han forsvant aldri fra spillet. Bug eller cheat?
dysfunctional Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Det finnes cheats til konsoll, ja, men det er mye mindre utbredt der enn på PC. Det som er bra med ban-systemet til Steam er at hvis du cheater i MW3, og kontoen din blir bannet, får du ikke spilt de andre spillene du har på kontoen, heller. Var i hvert fall sånn før.
Corporal Jenkinson Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Du får til å spille, men ikke med spill som bruker et juksesystem.
korehoret Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Begynner å bli sykt lei mw3 nå... Noen som spiller fremdeles?
Corporal Jenkinson Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Tja, spiller endel med kompiser. Spiller sjeldent alene, kommer alltid i en lobby med fullt av hackere.
Qake Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Spiller forsatt jevnlig MW3, men begynner og bli en smule lei.
The Redmen Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Begynner å bli sykt lei mw3 nå... Noen som spiller fremdeles? Har blitt lite etter at skolen startet. Har ikke hatt tid, og når jeg har hatt tid har jeg brukt tiden på andre spill, pga at jeg er lei MW3. Skole til halv 4 pluss trening hver dag og gaming går ikke så godt ilag Går vg1 studiespes så...
Qake Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Begynner å bli sykt lei mw3 nå... Noen som spiller fremdeles? Har blitt lite etter at skolen startet. Har ikke hatt tid, og når jeg har hatt tid har jeg brukt tiden på andre spill, pga at jeg er lei MW3. Skole til halv 4 pluss trening hver dag og gaming går ikke så godt ilag Går vg1 studiespes så... Hehe Går selv på fotball 3 ganger i uken + kamp, ganske stressende. Får nesten bare tid til gaming på kvelden og i helgene.
korehoret Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Har trening 1-2 ganger hver dag pluss at jeg jobber 125 %, men er fremdeles en del tid til spilling.. Gleder meg sykt til bo2, håper det blir bra Kan faktisk vere postivt at det ikke er moab eller nuke, så vi slipper all frustrasjonen som kommer med det:P
Corey Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Fuck my Fucking Life! Hadde en monster av en runde på mission i SND, hadde 18 kills 1 death, fått 3 care packages på rad, vi lå under 2-3. Så er vi 5 vs 2, 2 snipere er presset inn i hjørnet i huset på defence, da verdens største KUK tar med seg bomba INN I HUSET og så TAPER VI HELE DRITEN! Idioten heter supersamz2899. Hvis dere møter han, hils og si jeg sa FUCK YOU!
Myst Skrevet 28. august 2012 Skrevet 28. august 2012 Ouch, den svir. Like ille som å lede hele kampen og plutselig ødelegge hele greia pga uhell og dårlige timinger. Men, i går klarte vi oss å komme igjen skikkelig. Spilte HQ Pro, de lå på 320 mens vi hadde 180. Så, bam, klarte å knuse dem 400 - 380. Faith in players restored. 1
The Redmen Skrevet 28. august 2012 Skrevet 28. august 2012 Har trening 1-2 ganger hver dag pluss at jeg jobber 125 %, men er fremdeles en del tid til spilling.. Gleder meg sykt til bo2, håper det blir bra Kan faktisk vere postivt at det ikke er moab eller nuke, så vi slipper all frustrasjonen som kommer med det:P Haha, oj. Jeg antar at du ikke går skole? Hehe, for lekser tar også sin tid om man vil oppnå noe
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 28. august 2012 Skrevet 28. august 2012 Spiller bare gb, noe annet enn det på dette spillet er slit,, har fått en del MOABs på ps3 for en stund siden da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå