Gå til innhold

Noen som ønsker å lage en logo til hw.no søsterside?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2. utkast (litt mer seriøst) :D

amotor_osv.jpg

seff redigerbar ;)

hmm... fin alene, men dessverre ikke helt bra i designet. De O'ene likte jeg litt, men logoen blir for svart i designet for meg...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Super-fort og "gæli" i Photoshop. Hastearbeid, som kan bygges på videre tenker jeg.

Fikse litt med bakgrunn, evt tranparency. Eller noe annet pynt. Så kan det bli noe, hehe. Eller hva?

amotorlogosk1.gif

[Edit= Kanskje litt stor size på den? Men slikt fikses jo fort.]

Skrevet

Decline og XTech er "finalistene" pr dags dato. De har ikke perfekte enda derfor ønsker jeg de lager et par forskjellige vinklinger av dem. Det er enda åpent for å lage logoer.

Jeg har enda flere gfx ting som skal på plass på den siten så det er bare å skrike ut om dere ønsker å få flere prosjekter :)

Skrevet

Ok...undskylder seg selv for en liten periode med ikke aktivitet.

Godt å høre at du liker den...(i allefall litt :) )

Jeg skal gå i gang med å diske opp noen andre versjoner, så regn med å høre fra meg!

• 1 måned senere...
Skrevet

Er det flere som har designforslag? Ønsker å utvide med et fult designforslag også. Pluss på ihvertfall 20.000 annonsevisninger etter hovedpubliseringa om noen kan diske opp med noe smart der!

Dette begynner å haste nå!

Skrevet
Hvem bestemmer hvilke logo det blir? Skal dere lage en poll, eller bestemmer dere det?
Slik jeg har forstått Aleks er det snakk om at vi internt i amotor skal bestemme dette.
Skrevet

Pr. dags dato liker jeg personlig XTech sin logo best, men han har ikke svart meg på mail om å lage en større/endret utgave så "spillet" er enda åpent for flere ideer, gjerne noe ala XTech sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...