Gå til innhold

Sniktitt: Samsung Galaxy Tab 10.1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det han har der er jo kun WIFI igjen da ... Kanskje Samsung vil holde det hemmelig til release?

 

Mener å ha lest på Engadget.com at på tyske amazon.de så står det ikke SD som en av spesifikasjonene.

 

Kan lese en tysk pdf fil fra amazon angående spesifikasjoner her

 

Står ikke noe om SD der iallefall, men mulig den ikke er 100% enda da.

Lenke til kommentar

Dette er jo Wifi utgaven. Noen forskjell ang SD mulighetene på 3G versjonen kanskje?

 

Så dette på twitter i dag:

 

"eldarmurtazin Eldar Murtazin

Samsung tablets 8.9 and 10.1 delaying untill august in europe due to android 3.1 issues and thats google decision"

 

Noen som vet noe om dette?

Endret av EldarH
Lenke til kommentar

Dette er jo Wifi utgaven. Noen forskjell ang SD mulighetene på 3G versjonen kanskje?

 

Så dette på twitter i dag:

 

"eldarmurtazin Eldar Murtazin

Samsung tablets 8.9 and 10.1 delaying untill august in europe due to android 3.1 issues and thats google decision"

 

Noen som vet noe om dette?

 

Hvis den blir utsatt til August, så tror jeg kanskje jeg dropper Tab iår og heller går for Tab til neste år. Ferien vil jo være over, og det var faktisk en av grunnene til jeg tok denne tab'en, da jeg skulle få den før ferien.

 

Makan til lang utsettelse ifra "lansering" til man faktisk kan ta i den.

 

8.Juni får USA den, så vi får altså 2 måneder etter? Virker også litt beta den lanseringen i USA også, med tanke på at Touchwiz kommer som en OTA oppdatering senere. Kanskje de ikke tør å vente lenger i USA med tanke på at de sa den skulle komme 8.Juni, og hvis den da ikke kommer, kanskje noen vurderer å saksøke Samsung for dette :hmm:

Lenke til kommentar

Dette er jo Wifi utgaven. Noen forskjell ang SD mulighetene på 3G versjonen kanskje?

 

Så dette på twitter i dag:

 

"eldarmurtazin Eldar Murtazin

Samsung tablets 8.9 and 10.1 delaying untill august in europe due to android 3.1 issues and thats google decision"

 

Noen som vet noe om dette?

 

Hvis den blir utsatt til August, så tror jeg kanskje jeg dropper Tab iår og heller går for Tab til neste år. Ferien vil jo være over, og det var faktisk en av grunnene til jeg tok denne tab'en, da jeg skulle få den før ferien.

 

Makan til lang utsettelse ifra "lansering" til man faktisk kan ta i den.

 

8.Juni får USA den, så vi får altså 2 måneder etter? Virker også litt beta den lanseringen i USA også, med tanke på at Touchwiz kommer som en OTA oppdatering senere. Kanskje de ikke tør å vente lenger i USA med tanke på at de sa den skulle komme 8.Juni, og hvis den da ikke kommer, kanskje noen vurderer å saksøke Samsung for dette :hmm:

 

Det at man får touchwiz som en separert nedlasting OTA er jo en nyhet. Der er jo slik man ønsker at alle Android produkter skal være.

 

Du får telefonen med ren android og vist du ønsker det kan man laste ned touchwiz, sense eller hva det nå enn er.

 

Dette er absolutt å foretrekke, det er jo det folk ønsker.

 

"There has been overwhelmingly [sic] customer feedback that people want access to open bootloaders on HTC phones. I want you to know that we've listened. Today, I'm confirming we will no longer be locking the bootloaders on our devices. Thanks for your passion, support and patience."

 

Dette er jo neste skritt i riktig retning etter det HTC og SE nettopp har gjort.

 

Jeg tror jeg prøver å få tak i den fra utlandet om den blir så forsinket hit til norge.

Endret av EldarH
Lenke til kommentar

Ja nei jeg avbestilte min og bestilte heller en 16GB transformer med docking og 32 GB minnekort. 250 kroner dyrere enn samsung. Uten 3G men sparer meg da 40 kroner i månen på tvillingsim. Så... Kanskje det blir samsung senere?

 

For meg er det et must med 3G, da jeg skal bruke den plasser hvor det ikke er WIFI muligheter, når jeg reiser vekk. Så jeg venter og ser hva som skjer.

Lenke til kommentar

Ja nei jeg avbestilte min og bestilte heller en 16GB transformer med docking og 32 GB minnekort. 250 kroner dyrere enn samsung. Uten 3G men sparer meg da 40 kroner i månen på tvillingsim. Så... Kanskje det blir samsung senere?

 

For meg er det et must med 3G, da jeg skal bruke den plasser hvor det ikke er WIFI muligheter, når jeg reiser vekk. Så jeg venter og ser hva som skjer.

 

Og derfor har man en telefon med wifi hotspot, slik at man slipper å kjøpe en overpriset 3G-modell av en tablet. Alltid greiere med bare 1 sim-kort og 1 abonnement

Lenke til kommentar

Ja nei jeg avbestilte min og bestilte heller en 16GB transformer med docking og 32 GB minnekort. 250 kroner dyrere enn samsung. Uten 3G men sparer meg da 40 kroner i månen på tvillingsim. Så... Kanskje det blir samsung senere?

 

For meg er det et must med 3G, da jeg skal bruke den plasser hvor det ikke er WIFI muligheter, når jeg reiser vekk. Så jeg venter og ser hva som skjer.

 

Og derfor har man en telefon med wifi hotspot, slik at man slipper å kjøpe en overpriset 3G-modell av en tablet. Alltid greiere med bare 1 sim-kort og 1 abonnement

 

Men da er jeg avhengig at min Galaxy S2 har strøm hele tiden slik at jeg kan bruke wifi hotspott. Men det er en nødløsning. Men jeg får vente og se om Galaxy tab kommer før det er for sent.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ja nei jeg avbestilte min og bestilte heller en 16GB transformer med docking og 32 GB minnekort. 250 kroner dyrere enn samsung. Uten 3G men sparer meg da 40 kroner i månen på tvillingsim. Så... Kanskje det blir samsung senere?

 

For meg er det et must med 3G, da jeg skal bruke den plasser hvor det ikke er WIFI muligheter, når jeg reiser vekk. Så jeg venter og ser hva som skjer.

 

Og derfor har man en telefon med wifi hotspot, slik at man slipper å kjøpe en overpriset 3G-modell av en tablet. Alltid greiere med bare 1 sim-kort og 1 abonnement

 

Trodde også dette, så første Tablet var wifi only, neste ble 3G. 1 abb og tvillingsim det er tingen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...