Gå til innhold

Desire HD og Incredible S får Android 2.3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med HTC Desire????

Leste du ikke overskriften? "Desire HD og Incredible S får Android 2.3" Ser ut som at HTC gir faen i litt eldre telefoner som vanlig. Plager ikke meg denne gangen, da jeg har DHD :)

 

 

Jeg leste overskriften og artikkelen.......

Men jeg skrev spørsmålet i håp om at noen satt på info om Desire også får nå.

 

Gikk tilogmed så langt i min søken etter svar, at jeg kontaktet HTC selv for å få svar. De kunne selvfølgelig ikke gi meg svar på når osv. Meeeen, de sa heller ikke at Desire IKKE får oppdatering. De sa som følger, at oppdateringene kommer fortløpende, men Desire HD og Incredible får i første omgang, og Desire og Z kommer etterhvert. Jeg har vært i kontakt med HTC tidligere, og da var svaret i løpet av kvartal 2, altså innen mai/juni.

 

Og gratulerer til deg tiboine som har DHD.

Endret av Larsenal76
Lenke til kommentar

Etter å hatt den oppdatert i en dag har jeg fått en mye bedre følelse over telefonen. Batterie virker å kose seg bedre med lengre levetid :) Mye mere smooth føles den som og det er flere bra funksjoner som gjør telefonen lettere å bruke. Fornøyd så langt :)

Lenke til kommentar

Har snakket med HTC Support nå og de sier at oppdateringen kommer puljevis, da det er en del telefoner som skal oppgraderes. :blush: Mitt problem med at telefonen ikke en gang er oppgradert til 2.2.1 var det tydeligvis ikke så mye jeg kunne gjøre med, hvis jeg ikke gjennoppretter til fabrikkinnstillinger. Siden jeg liker min flott konfigurerte telefon som den er lar jeg være å gjøre stort de neste ukene i håp om at 2.3 oppdateringen skal komme og løse mine issues.

Lenke til kommentar

Har visst fått litt mer liv i skjermen også, ser ut som at de har skrudd opp fargene litt. Alt virker som at det går mer "smooth".

Eneste er at når jeg skriver meldinger så kommer jeg bort i et eller annet som gjør at en slags slette funksjon kommer opp og jeg må gå helt ut og så inn igjen for å kunne fortsette å skrive.

Lenke til kommentar

Min HTC Desire HD ble en rakett etter den fikk 2.3.3!

Jeg liker også endringene som "hovedmenyen", har fått en oppdeling som gjør at du ikke trenger å gi så mye fart på menyen. Nå vil den "dra seg" som hjemmeskjermene gjør (vil tro dette er lettere å bruke, for nyere brukere av android).

 

Videre er alt så sykt mye kjappere.. menyene panorerer bedre, mindre ventetid, man har nå snarveier i statuslinjen for å slå av wifi, blåtann, etc.

 

Jeg skrev en fremgangsmåte for oppgradering via wifi:

http://www.mjeldeikt.no/2011/05/htc-desire-hd-na-med-android-2-3-3-gingerbread/

Lenke til kommentar

Oppdaterte HTC Desire HD til 2.3.3

Etter det kommer jeg ikke på nett via WiFi på mitt eget nett.

Blir tildelt IP fra router, men kommer ikke ut på nett.

Speedtoutch router.

Kommer på nett via andre WiFi nett.

Begriper ikke hva som er feil, har satt alt opp på nytt x antall ganger.

Endret av Pintogutt
Lenke til kommentar

Oppdaterte HTC Desire HD til 2.3.3

Etter det kommer jeg ikke på nett via WiFi på mitt eget nett.

Blir tildelt IP fra router, men kommer ikke ut på nett.

Speedtoutch router.

Kommer på nett via andre WiFi nett.

Begriper ikke hva som er feil, har satt alt opp på nytt x antall ganger.

Prøv å reboote routeren din, ev. kanskje du må gå inn på marked, først via. 3g og akseptere vilkår på nytt?

 

Om ikke de tingene hjelper, prøv å bytt kanal på routeren din.

Lenke til kommentar

har dere som har oppdatert DHD'n deres ulåst telefon? Jeg har tele2 og har ikke fått oppdateringen enda...

Har en DHD som er låst til Tele 2. Oppgraderte den igår ettermiddag før du la inn din melding i forumet. Betyr kanskje at det er andre årsaker til at noen får oppgradert og andre ikke?

Men alle telefonnummere i kontaktlisten ble konvertet fra +47 til +46.

Chat'et med HTC kundeservice som mente det kunne være på grunn av at Tele 2 er svensk. Ble anbefalt å ta ut batteriet i 30 min, legge inn et simkort fra en norsk mobiloperatør og sjekke om telefonen igjen så seg selv som "norsk". Høres ut som en korny løsning og har mine tvil.

Men må jo prøves. Så nå har du et lite varsel om hva som kan skje med din telefonliste også, som kunde av Tele 2.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...