Gå til innhold

Endelig videokamera (camcorder) til P800!


Anbefalte innlegg

Nå har det kommet videokamera til P800. Programmet er beta1, så ikke forvent deg mye. Programmet tar opp i mp4 format, ikke noe lyd, og maks 10 sekunder. Men likevel mye bedre enn ingenting! og dette tyder jo på at det kommer nyere versjoner med bedre kvalitet og lengre opptak osv. En fin start.

 

Programmet:

http://winboysxp.vip.sina.com/CamcoderP800...1_winboysxp.rar

 

En liten sample fil:

http://zedb.com/video.mp4

 

Som sagt, ikke store greiene, men en fin start!

Forresten, noen som har en liten videosnutt tatt opp med 3650? Lurer på hvordan kvaliteten er....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wipeout skrev:

Si ifra når den kommer i bedre versjon

Det skal jeg :)

 

Mobil eksperten skrev:

Må jeg laste ned begge programmene og begge over til telefonen?

Du må laste ned den første filen jeg skrev. Så må du bruke et program for å "unrare" filen (f.eks. WinRAR, vet ikke om WinZip tar rar filer). Da har du en .sis fil som du skal installere på mobilen.

 

Om du gjorde det sånn men fortsatt ikke finner programmet vet jeg ikke hva problemet er :/

Lenke til kommentar

Mobil eksperten:

 

Jeg har hørt fra enkelte (har ikke kunnet prøve selv siden jeg ikke har P800 lenger) at programmet ikke fungerer med noen FirmWare versjoner. Er ikke sikker på hvilke versjoner som ikke støttes. Du burde ihvertfall oppgradere til nyeste firmware uansett hvis du ikke har den. Gratis, og det skader ikke å prøve.

 

Nyeste firmware (eller, har vært noen mnd nå) har flere kamerafunksjoner og fullskjerm video osv...

Lenke til kommentar
Nyeste firmware (eller, har vært noen mnd nå) har flere kamerafunksjoner og fullskjerm video osv...

Har sett en som kan se videoer i widescreen, men da "henger" det litt etter. Han hadde telefonen inne i 4 uker, det er vel ikke vanlig? Han sa også at alle bildene som han hadde tatt gikk vekk etter oppgraderingen.

 

Hvor lang tid skal det egentlig ta og oppgradere den egentlig?

 

Takker ofr svar :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...