SineTwo Skrevet 25. juli 2003 Skrevet 25. juli 2003 Hei, har en 3com wireless router og en 3com usb klient. Det ser ut til at jeg får spilt divx til å begynne med over wlanet, men så stopper det opp innimellom, også går det greit igjen. Tenkte meg at 4-5mbit burde ha vært nok for å "streame" divx? Finnes det en bra player som kan buffere divx før det spilles av slik at avspillingen vil gå hakkfritt? Eller noe annet man kan gjøre for å konstant få connection med wlanet eller noe liknende? Takk SineTwo [/b]
Rim Skrevet 25. juli 2003 Skrevet 25. juli 2003 Installer DU Meter og se om hastigheten plutselig dropper. Dersom du kjører noe WEP med "flytende nøkkel" (altså bytter WEP-nøkkel) kan det være noe re-negotiation som skjer. Kjenner desverre dårlig til hvordan 3COM håndterer dette.
|FSK| Skrevet 25. juli 2003 Skrevet 25. juli 2003 Jeg bruker 3com wireless access point, og kan fint streame divx i meget høy kvalitet. syns dette var litt merkelig, men jeg bruker ikke usb til mottak, men innebygd på laptop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå