Gå til innhold

17.mai - Antrekk


Anbefalte innlegg

Har begynt å tenke på hva jeg skal ha på meg på 17.mai. Hadde tenkt hvite bukser, navy blazer, lys blå skjorte, gult slips og brune sko. Men selvfølgelig så er H&M utsolgt for min str. på de hvite buksene! :cry:

 

Trenger litt tips til bukse, jakke og skjorte komboer.

 

Hva kjører dere den 17.?

 

PS. Liker veldig godt italiensk stil. Lapo Elkann er helten min. :love:

Endret av Calico
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes den hørtes ganske grei ut, men hadde kanskje prøvd på noe annet når det kommer til slipset. Rødt er ikke noe jeg vanligvis ville gått med, men på 17. mai vil jeg si det går.

Hvite bukser kan du jo få hos de fleste av billigkjedene, så det burde du greie å oppdrive. Eventuelt kan du jo handle fra H&Ms nettbutikk.

For øvrig synes jeg Lapo Elkann er oppskrytt, men det er selvfølgelig bare min mening. :)

Lenke til kommentar

Lokeland: Takk for svar. Dessverre så er de utsolgt for str. på nettet også. Har selv vurdert rødt slips, men føler det litt at jeg blir seende ut som et flagg. Vet du evt om andre plasser jeg kan få tak i hvite bukser til en billig penge? Har ikke råd til å punge ut for Acne og den slags for øyeblikket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

De fleste butikker vil nok selge hvite bukser i år. Du se om du liker noe fra Cheap Monday som ofte blir anbefalt på forumet. Ellers så har du jo kjedene som H&M o.l.

Lenke til kommentar

Blått, gult og hvitt blir jo

magazi15.gif

 

Den Kanariske Frihetsbevegelsen

 

???

 

Ærlig talt tror jeg ikke det gjør noe at du ser ut som et flagg på 17. mai, så lenge man ikke kan se at du har gjort det med vilje på 800 meter. Du har nok også tid til å bestille på internett, om du tar sjansen på det. Ser ut til at du vet hvilken størrelse og modell du skal ha, så du bør nok kjøpe fra nettsiden til H&M.

 

Jeg kommer nok til å bruke beige chinos, navy blazer, hvit eller blå skjorte og slips. Usikker på farge på slipset.

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Har ikke sløyfe liggende her, og har bare en svart liggende hjemme, så lurer på om jeg skal kjøpe en i forbindelse med 17. mai. Kommer også til å gå med mørkegrå dress og brune sko.

 

Noen knakende gode forslag til sløyfer som gjerne koster en hundrelapp eller to? Bestiller over nett, så trenger ikke fysisk butikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...