Gå til innhold

I morgen braker det løs!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Merker jeg er litt misunnelig, selv om jeg aldri har vært på LAN utenfor Vest-Agder.

Men en gang sier jeg, en gang.

Skrevet

Aner ikke hva The Gatering er (tror jeg har hørt navnet)... HW har egentlig aldri vært så særlig gode på å kort forklare hva delene i artikkelen faktisk er....

• Liker 1
Skrevet (endret)

Aner ikke hva The Gatering er (tror jeg har hørt navnet)... HW har egentlig aldri vært så særlig gode på å kort forklare hva delene i artikkelen faktisk er....

Det står at det er Norges største dataparty i ingressen.

Uansett, du har et poeng, det skal sies. Jeg ha det i bakhodet til neste gang :-)

På www.gathering.org finner du forresten mer informasjon.

Endret av Nilsen
  • Liker 1
Skrevet

Har hatt ett ønske om å dra på TG de siste årene, men har aldri fått surret meg til det. Dere som skal må kose dere! Heldiggriser er dere alle sammen :)

Skrevet

Hva er det realistisk at man får av praktisk nedlastningshastigheter?

I fjor var det 2Gbit på rekka tror jeg så da er det den høyeste praktiske nedlastingshastigheten (med raid 0) som man kan få hvis du er ført inne i skipet.

Skrevet (endret)

Var på TG i 1997 og har ikke vært der siden. Har 60/60 linje hjemme så ser ikke helt hvorfor jeg skulle trenge å dra på TG igjen. Men har jo en viss sjarm / lukt over seg da.

Endret av MiRaCL
Gjest Slettet+513
Skrevet

Altfor nerdete for meg, selv om jeg elsker spill. Bruker jeg heller hjemme lan.

Skrevet

Var på TG i 1997 og har ikke vært der siden. Har 60/60 linje hjemme så ser ikke helt hvorfor jeg skulle trenge å dra på TG igjen. Men har jo en viss sjarm / lukt over seg da.

Serlig lukt!

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Har 60/60 linje hjemme så ser ikke helt hvorfor jeg skulle trenge å dra på TG igjen. Men har jo en viss sjarm / lukt over seg da.

Som om netthastigheten hadde vært eneste årsak for å dra på TG? :roll:

Skrevet

Sitte alene hjemme å spille < Være på det største lanet i Norge, møte nye venner, være med på foredrag, se på kreative konkurranser, være med i konkurranser/se på konkurranser, dele filer osv, osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...