Gå til innhold

[Løst] Kan noen svare på et par spørsmål om filmen Thor?

Petterboy95

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei den nye filmen Thor, så lure æ på

1) kem lagd filmen Thor?

2) Ka e det fulle navnet til Thor?

3) OgsåNår kom det første Thor-bladet ut?

hørt det fantes blar å shø x )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke hjelpe deg med selve spørsmålet, men jeg råder deg til å gjøre deg litt mer flid mede tittelen neste gang du lager en tråd.

okei takk for tipset, vet du svarene?

Skrevet

tusen takk : ) trodde han hadde et lengre navn, var det i 1960 årene det første bladet kom ut ?

1. Kenneth Branagh

2. Thor Odinson

Dette fant jeg på 2 sekunder via denne fine nettsiden: http://bit.ly/900913

nettsiden du la med funket ikke , men takk for hjelpen

vet du om det var i 190årene første bladet kom?

Skrevet (endret)

Det var ikke noe galt med linken til lolitude, den gikk direkte til Google. Vi forsøker ganske enkelt å hjelpe deg ved å lære deg å bruke søkemotoren Google. Når en lurer på såpass rett frem spørsmål som du stiller her, er det mye bedre å lære seg å kunne besvare dem selv, enn å måtte få hjelp av andre hver eneste gang.

Edit. Legger ved et passende ordtak. "Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime"

Endret av blured
  • Liker 2
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Skal du ha hjelp holder du en ordentlig tone, ellerså kan du bare glemme at folk hjelper deg igjen.

Bruk google og søk-funksjoner før du spør om noe, for dette kunne du ha funnet på noen sekunder. Når du får svar servert uansett, sier du takk, istedet for den responsen du gir.

Skrevet

okei tusen takk for hjelpen alle sammen , men noen av dere er litt frekke, jeg skulle bare forsikre meg om at noen av svarene var riktige men 3 spørsmålet viste jeg ikke og fant ikke jeg svaret på , men det gjorde dere.. takk for all hjelp og ha en god påske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...