Gå til innhold

[Løst] Gruppeintervju


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har visstnok blitt invitert til et gruppeintervju hos Deli de Luca, og jeg lurer veldig på hva man skal gjøre der og hva som egentlig er nødvendig å ha med?

 

Jeg er 15 år, og kan ikke særlig mye innen slike ting. Blir superglad hvis noen som evt. har vært med på gruppeintervju, kan si litt om det. :D

 

Takker for svar :new_woot::new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var på gruppe intervju en gang for mange år siden. Vi ble satt til å gjøre masse oppgaver var litt surrealistisk men ganske morro. Fikk intrykket av at det de var ute etter å avsløre var entusiasme, sosiale ferdigheter og personlighet. med tanke på at det er snakk om deli de luca tok jeg en rask sjekk på nettet og fant en bedrifts presentasjon

 

http://www.karrierestart.no/bedrift.aspx?bid=769

 

Hvem ser vi etter?

Suksess avhenger av at våre kunder alltid opplever førsteklasses service, inngående produktkunnskap, høykvalitetsprodukter, bugnende vareutvalg og skinnende rene forretninger.

Dette krever dyktige ansatte som har evnen til å spre entusiasme, positivitet og initiativ til kunder og kolleger.

 

 

så prøv å vise disse egenskapene.

 

og et tips for framtiden:

 

Alltid sjekk ut en bedrift på nettet før du skriver søknad og ihvertfall før du drar på intervju ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...