Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Var DU en minute-man?


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hatt sex men onanerer alltid lenge, så nei, jeg var / er nok ikke en minute man.

 

Håper jeg vil komme tidligere med en partner.

 

Jeg kan holde på i alt fra 10-30 minutter.

 

Selv om jeg ikke har hatt sex vil jeg tro at det blir Nei, på det tre første og ja på det siste. xD

Du vet ingen "ting", om det å ha sex (med penitrering) første gang. Så vær litt forsiktig, med skrytet! I verste fall, kan det gå for deg før du "har startet"! Sikkert mange jenter/damer, som kan kommentere dette.

 

Å onanere for deg selv, er ikke det samme som å ha sex med ei dame (eller en annen person)!

Endret av geco5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke hatt sex men onanerer alltid lenge, så nei, jeg var / er nok ikke en minute man.

 

Håper jeg vil komme tidligere med en partner.

 

Jeg kan holde på i alt fra 10-30 minutter.

 

Selv om jeg ikke har hatt sex vil jeg tro at det blir Nei, på det tre første og ja på det siste. xD

Du vet ingen "ting", om det å ha sex (med penitrering) første gang. Så vær litt forsiktig, med skrytet! I verste fall, kan det gå for deg før du "har startet"! Sikkert mange jenter/damer, som kan kommentere dette.

 

Å onanere for deg selv, er ikke det samme som å ha sex med ei dame (eller en annen person)!

 

Det kan nok godt hende at jeg kommer raskere med en partner. Og ja, lite / ingenting vet jeg nok om det. Vel litt vet jeg, har hatt sexuel kontakt, men ikke mye mer.

 

Og vennligst vær obs på at jeg ikke vil skryte av med selv med dette her altså! Ikke har jeg noen grunn til det heller! Jeg vil komme raskere, men får det ikke til, mest sannsynelig fordi jeg onanerer så ofte. Vil heller være en minute man enn en 30 minute man -.-

Håper du skjønner, beklager den dårlige formuleringen og svaret.

 

Det blir ofte sagt "skryting" her inne i sex trådene? ( sexualitet trådene ) Hvorfor skulle jeg / noen andre ha en grunn til å skryte om det ?? Det skjønner jeg bare ikke..

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...