Gå til innhold

Sykepleierne: - Vi er ikke late! [BT.no]


-Léon-

Anbefalte innlegg

Hørte om dette på nyheten igår, og kom over denne artikkelen idag.

På nyhetene når de snakket med Anne-Kari Brattens så såg jeg ikke et snev av at hun angret på sin kommentar, hun stod faktis fast på at det hun sa stemte.

Noe jeg mener er fullstending lattelig, jeg har alltid følt at sykepleierene har yttet sitt alle beste og vel så det.

 

Hadde jeg vært sykepleier så kunne jeg ikke ha satt ord på hvor jævlig provosert jeg hadde blitt på det kvinnemenneske!

 

Sykepleiere over hele landet føler seg sjikanert etter Spekter-direktør Anne-Kari Brattens angrep på Dagsrevyen for en uke siden. Der sa hun at sykepleierne må jobbe mer og ikke bruke tid på kafébesøk og Sats.

 

- De må forstå at de må delta på denne dugnaden, sa Bratten.

 

Noen av kommentarene i artikkelen var en god gammeldags streik, noe jeg ikke synes høres så dumt ut.

Synes også at Bratten burde gå ut med en ydmyk unnskyldning til det hun sa.

 

 

(Sry hvis dette er i feil kategori)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble ekstremt provosert selv, da jeg har en mor som er utdannet sykepleier som jobber som omsorgspleier for voksne handikappede som ikke kan ta vare på seg selv. Min mor har slitt, og slitt og slitt og slitt enda mer for å tilfredstille behovene til de hun er med på å ta vare på, så noe så klikk i hodet mitt når en person som sitter i en høyere stilling hvor hun ikke må ta i fysisk påstår at de må ta enda mer i enn det de allerede gjør! Syns Bratten kan få ræva si opp selv og prøve å jobbe utover 100% som sykepleier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...