Gå til innhold

Få Mass Effect 2 gratis! (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Desperate measures.

 

Hadde jeg ikke hatt ME2 skulle jeg gladelig kjøpt den uten å betale en krone for DA2.

 

DA2 solgte en million enheter raskere enn DA:O så spillet er en suksess uansett hvordan man vrir og vender på det.

Det er alltid trist når en dårlig etterfølger rider på suksessen av en tidligere stor tittel.

 

Hvis man har kjøpt DA:O eller ME2, som var begge var verdt å bruke penger på. Kan man da få en gratiskupong på dette de kaller DA2? Nei, få tilbake den orginale sjefsutvikleren, lytt til ham og lag en ordentlig tittel.

 

Jeg håper i det minste ME3 kan følge videreføre sine forgjengeres fotspor.

Endret av Kendu
Lenke til kommentar

Tja, med 1.000.000 solgte spel så slit dei jo ikkje med salstal på DA2 ;)

Godt mulig jeg tar feil, men bare 1 mill høres ganske skuffende ut for en Bioware tittel.

 

edit: sjekka litt fakta, etter 3 uker er DA2 det minst solgte av de 4 store Bioware RPGene på konsoll (men faktisk best på PC). Det har fortsatt ikke klart å selge mer enn ME2 solgte i første uka, og det har såvidt solgt dårligere enn DA1.

Endret av Ares
Lenke til kommentar

.....

Dragon Age 2 har forøvrig en horribel ytelse i DX11 hvis det er det du kjører spillet på.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1246324&view=findpost&p=17187969

 

Fra en kar som vet godt hva han prater om og som igjen forsterker det enorme fokuset de har hatt på konsollifisering, fordumming og ren ødeleggelse av tittelen. Etter siste halvårs raseri fra PC verdenen er det ikke rart at den selger elendig på PC.

 

De fleste med PC flåser nok bare av dette "frieriet" til Bioware. Jeg elsket DA:O og brukte mye tid på det, DA2 hadde jeg kanskje prøvd hvis jeg fikk det kastet etter meg. Jeg synes direkte synd på de som elsket DA:O og kjøpte DA2 til PC uviten om hva som har skjedd eller for å gi det en sjangs "tross alt". Jeg tror også mange PC eiere gikk i fella og forhåndsbestilte med all den misvisende propagandaen fra selskapet før man fikk demoen som avslørte realitetene og bråket virkelig begynte.

 

ME er jo i utgangspunktet en konsolltittel så der har de ikke fått samme fokus fra PC verden, men med DA:O var det omvendt. En godt spesialisert tittel for PC verdenen (som da ikke fungerte like godt for konsoller) som blir ødelagt til gode for konsoller.

Endret av Kendu
Lenke til kommentar

Hva er det noen av dere mener med desperasjon!! Er dere helt tette?? Ved å gi ME2 gratis ved kjøp av en oppfølgeren (DA2) som sviktet core fansen noe, så skaper det mer salg for det spillet... Desperasjon, nei, genial markedsføring, ja! I tillegg så skaper dette mer PR til det kommende Mass Effect spillet, kanskje det til å med vil få flere til å følge serien...

 

Personlig har jeg begge spillseriene, elsker ME serien, greit at DA2 kan delevis skuffe, men det er fortsatt et vekdig bra spill, har brukt 70 timer på DA2, 100+ på DA:O (no life, so what :p)

 

For meg har Bioware kong Midas touch på alt de gjør!! (for dere som ikke kan gresk mytologi, alt han tar i blir til gull ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...