Gå til innhold

Crysis VS Crysis2


Anbefalte innlegg

Kanskje litt tidlig å legge ut denne tråden jeg håper det kommer inn noen svar på avstemningen og begrunnelse etterhvert som dere kommer utover i spillet.

Jeg spilte Crysis og ble ganske lei å skyte Koreanere etterhvert og når jeg endelig fikk aliens var jeg happy men ble seriøst lei spillet og aliens inne i fjellet når jeg kjempet i vektløs tilstand eller hva søren det var. Jeg har forstått at aliens er med i nr2 og men jeg håper variasjonene i omgivelsene og helheten er bedre enn i Crysis

Endret av RuneTh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hittil selv om Crysis 2 ikke har de flotte omgivelsene som er så fantastisk i eneren så må jeg helt ærlig si at Crysis 2 er et godt stykke bedre. Spillet sliter en del med bugs som feks multiplayer connection problem, melee slutter å fungere og selv har jeg mistet 5000 nano armor poeng da jeg ragequitta å resuma litt senere. Multiplayeren i seg selv er helt konge! liker de mange mulighetene du har mens du spiller, drakten rykker opp gleden en god del hakk.

Lenke til kommentar

Så langt liker jeg 2ern bedre enn 1ern/warhead, spillet har sine feil og mangler, men det hadde/har de eldre Crysis spillene også. Liker multiplayer delen ganske godt også, dog håper de får ordna på problemene med at enkelte servere ikke starter kampene av en eller annen merkelig grunn.

 

Edit: Skal nevnes at jeg ikke har hatt noe forventinger til spillet i det hele tatt egentlig, hadde heller egentlig ikke planer om å kjøpe spillet før igår, hehe.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Så langt liker jeg 2ern bedre enn 1ern/warhead, spillet har sine feil og mangler, men det hadde/har de eldre Crysis spillene også. Liker multiplayer delen ganske godt også, dog håper de får ordna på problemene med at enkelte servere ikke starter kampene av en eller annen merkelig grunn.

 

Edit: Skal nevnes at jeg ikke har hatt noe forventinger til spillet i det hele tatt egentlig, hadde heller egentlig ikke planer om å kjøpe spillet før igår, hehe.

I betaen var det slik at kampene ikke starta hvis serveren hadde 0 ping (når du ser etter servere i serverlista). Vet ikke om dette er tilfelle her, siden jeg ikke har kjøpt spillet. Hvis dette er tilfelle burde det bare være å se etter en server som viser noe annet enn 0 :]

Lenke til kommentar

Jeg er i ferd meg og spille ferdig Crysis 2 og så langt er jeg meget fornøyd med spillet. Crysis 2 føler litt mer 'rett fram' enn Crysis 1 og Warhead, men samtidig har jeg fortsatt følelsen at jeg har flere muligheter til å angrep et mål. Crysis 2 føles litt mer 'dummet ned' fordi man ikke lenger trenger å velge Styke når man skal hoppe høyt og Speed når man skal springe fort, men jeg regner med at det er blitt sånn på grunn av at spillet også har blitt lansert på konsoll - uansett er jeg ikke plaget av denne forandring.

 

For meg føles Crysis 2 mer <<Action Packed>> på grunn av svært lite ned tid og kortere vei til neste mål og det gjør spillet til et meget spenende spill for min del. Av den grunn mener jeg at Crysis 2 er et hakke bedre enn Crysis/Warhead!

Endret av Jack Brennan
Lenke til kommentar

Så langt liker jeg 2ern bedre enn 1ern/warhead, spillet har sine feil og mangler, men det hadde/har de eldre Crysis spillene også. Liker multiplayer delen ganske godt også, dog håper de får ordna på problemene med at enkelte servere ikke starter kampene av en eller annen merkelig grunn.

 

Edit: Skal nevnes at jeg ikke har hatt noe forventinger til spillet i det hele tatt egentlig, hadde heller egentlig ikke planer om å kjøpe spillet før igår, hehe.

I betaen var det slik at kampene ikke starta hvis serveren hadde 0 ping (når du ser etter servere i serverlista). Vet ikke om dette er tilfelle her, siden jeg ikke har kjøpt spillet. Hvis dette er tilfelle burde det bare være å se etter en server som viser noe annet enn 0 :]

 

Hva årsaken til problemet med at enkelte multiplayer servere ikke starter er jeg usikker på, vet hvertfall at Crytek er klar over problemet.

http://www.mycrysis.com/forums/viewtopic.php?f=40&t=12386

Servers

Ranked servers failing to start

Some ranked servers are failing to load into the game. This is a known issue that we are currently investigating. If you find yourself in a game lobby without voting options or a game countdown then you should leave the lobby and find another game as this one will not load correctly. We will post updates on this issue in this thread when they are available.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Er ikke noe ekspert på historien, men har ikke vært mye snakk om Crysis/Warhead i Crysis 2 frem til nå, spillet står fint på egne bein vil jeg si, så vil ikke si det er nødvendig å ha spilt igjennom Crysis/Warhead, men det skader nok ikke å gjøre det heller.

 

Jeg har spilt både Crysis og Warhead, men aldri fullført singleplayeren, og det ligger an til at Crysis 2 blir mitt første Crysis spill hvor jeg fullfører singleplayeren.

Lenke til kommentar

Takker for alle svar både på avstemningen og tekstsvar. Etter å fulgt med på svarene her + et greit tilbud fra nettleverandør på spillet har jeg slått til og kjøpt det. Har ikke spilt alt for langt foreløpig men jeg synes grafikken er bra, spillet gir som Jack Brennan flere muligheter til å angripe en fiende. Spillet virker generelt mye mye bedre enn Crysis.

 

For bare håpe det holder seg slik utover i spillet også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...