Gå til innhold

Homefront ga aksjesjokk (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Jeg er helt enig. Etter å ha blitt skutt i filler gang på gang uten å ha sjanse til å slå tilbake i Battlefield 2142, Battlefield: Bad Company 2 og Medal of Honor når jeg prøvde dem online er jeg ikke interesset i flere online FPS-er, så da står det på single-player. Homefront kan være så bra som det vil, men 4 timer er for lite. Dessuten er det jo ikke akkruat nytt med invasjon av USA. Både Red Alert og World in conflict dreide seg om det, og det er sikkert mange flere. Riktignok er de ikke FPSer, men likevel.

 

Er det ingen som husker Freedom fighters ? det var en invasjons-fps med story i massevis.

 

Jeg prøver å glemme. :p Nå spilte jeg bare demoen, men den var ille nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men så er eurogamer sykt negativt til spillet

 

han klager på hovedpersonen ikkje snakker(irrelevant)vansklig og sette seg inn i angrepet, klager på lite story bakk personene

 

at man følger ein direkt linje i spillet (som alle MoW,CoD spill er like, du går ein vei og slik er det)

 

klager på må vente på ai (gear of war anyone? army of 2? med ai)

 

klager på collecting stuff som ubruklig (warbands og andre ting i alle slaks spill) og lista gå videre....

 

trur anmelderen ikkje liker eller ikkje spillt mye skytespill og har nettop tat dette i hånden etter spillt gjennom dragon age 2 (om du ser kontrastene han klager mest over) e

 

Woah! På grunn av oppsummeringen din her kansellerte jeg ordren min på spillet :whistle:

 

Flere av disse punktene du ramser opp som viktige i "alle" FPS er jo nettopp punktene som gjør de til barnespill...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...