Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg er dette den mest plagsomme bug som noen gang har vært i WOW, i tillegg til at det er en av grunnene til at jeg ikke spiller WOW for øyeblikket.

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/1302895891#11

Om noen er i nærheten av opptatt av denne RP-ødeleggende buggen, vær så snill bug Blizzard med å poste i tråden jeg laget. Jeg fikk tross alt 3 blå replies, og de ombestemte seg underveis! Det må vel nesten være rekord på et så glemt emne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo en kommentar som var til mye hjelp. Hvis du mener at en post på WOW forumet som har fått 3 blå replies ikke er noe å bry seg om, da lurer jeg litt på hvilken virkelighet du befinner deg i.

Eller er det ganske tydelig at du ikke er en rollespiller.

Skrevet

Jeg er ikke en rollespiller, men kan ikke tenke meg at en emote-bug er så "gamebreaking" at en rollespiller slutter spillet av den grunn.

/petition -> fix

Skrevet (endret)

Det gjelder ikke bare en emote, det gjelder alle. Og det kan nevnes at jeg allerede har sluttet. Har håp om at de fikser feilen, og hvis de også fikser hundre andre problemer spillet har nå, så vender jeg nok tilbake ved neste expansion.

Endret av Puzzlefuzz
Skrevet

Noen som faktisker RP'er her da? Hvis jeg hadde fått samme bug i RP, hadde interessen min dalt ganske greit. Emotes er en stor del av RP, og hvis det er mer eller mindre det eneste du gjør på WoW -> så klart tenker du på å slutte da.

Skrevet

Woah, lurer på hvordan rp'ere overlevde før emotes ble til... kanskje /dance-/greet-/cheer-/etcetcetc i tekstform holdt og fantasien gjorde resten av jobben.

Siden hvilken generasjon ble emotes en "stor" del av rp???? Hvilken syk syk verden lever vi i. :cry:

Skrevet

Ja, jeg må innrømme at de skuffende og nedlatende svarene i denne tråden har vært ganske overraskende. Ting som tyder på at det er få seriøse rollespillere her. Jeg kommer neppe hit igjen for å få support for noe som er rollespill-relatert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...