Gå til innhold

Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Vil helst ha 6 klasser... Men om de MÅ bruke 4, la det for guds skyld være BF2142 og ikke BC2 sin layout. Medics med LMG nei takk.

 

Men er medic med assault rifle noe bedre? Det virker lite intuitivt å kombinere medic-rollen med AT, Engi, Spec Ops eller Recon-roller, så da har man assault og LMG å velge mellom.

 

 

Enig med tidligere post, smg :) Som i mine øyne er et soleklart valg. For ikke å snakke om det mest realistiske. Vet ikke om du har vært i fårsen, men å drasse på ammunisjon, et maskingevær, 5-600 skudd OG sanitetsutsyr er nærmest umulig. Som santitet må man ikke drasse unødig vekt rundt omkring, derfor er Smg det beste våpenet til den klassen.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av cirka samme grunn som at medic + LMG i ettertid ikke framstår som en kjempeidé - for mye offensiv kraft kombinert med healing som også fungerer på deg selv føles litt ubalansert. Jeg har spilt medic siden BF1942, og særlig i 2142 følte jeg selv at jeg hadde en urettferdig fordel, selv om support kunne ligge bak skjoldene sine og fyre løs i det uendelige osv.

 

Jeg skjønner tankegangen deres - supportrollene skal ikke være "kjedelige" fordi de må overlate drepingen til andre klasser - men måten de har løst det på post-BF2 har kanskje ikke vært ideell. Kan stille meg bak SMG-forslaget, men da virker det som tidligere nevnt også naturlig å legge til en klasse, slik at man fremdeles har LMG, supply, og assault med nokå attåt.

 

Men nå er det jo bekreftet fire klasser for BF3, så da gjenstår det bare å spekulere i rollefordelingen. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt flere nytt:

 

- Ingen commander

- Ingen modding tools. (men en eller annen form for modding er ikke utelukket)

- Ingen magnum ammo.

 

Fin beskrivelse av div. BF3 info:

http://bf3nation.com/2011/02/battlefield-3-info-roundup-what-to-expect/

Dumt at de tar bort Commander :/ Var kanskje ikke alltid en som var seriøs som spilte Commander, og ikke alltid folk fulgte ordrene til Commanderen. Men de gangene det funket, var det veldig kult.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så rart om medics skal ha assault våpen?? De har da helt vanlige våpen irl.

Men ellers er jeg enig i at de kunne ha litt mindre kraftige våpen iom. at det er en kjempefordel å kunne heale seg selv.

 

Knivsystemet synes jeg fungerer helt ok i BC2, og mye bedre enn en egen "slot". Å dra frem kniven i BF2 er alt for knotete, og det er jo helt latterlig vanskelig å knive folk der! Jeg sier ER fordi jeg fortsatt spiller BF2 innimellom når jeg koser meg med noen øl på lørdagskvelden ;)

 

Gleder meg enormt til BF3! Større maps en BC2, prone, helt ødleggbare miljøer og 32vs32 = WIN! Håper på bra "city maps"! Favoritten i BC2 er Oasis. Hadde også vært veldig morsomt om det kom noen remakes av de mest populære BF2 kartene! Er vel ikke så usannsynlig at dette evt. kommer som tilleggskart etterhvert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...