Gå til innhold

Sound-whoring på Black Ops


Anbefalte innlegg

For noen dager siden fikk jeg mitt første headset. Hoved-tanken ved dette var at jeg hadde hørt at det fordbedrer spillingen din. Det var jo ikke kun derfor jeg kjøpte det, men uansett...

 

Jeg startet med å spille moderm warfare 2. Overalt kunne jeg høre fotsteg. Det hjalp meg så overraskende mye, men black ops derimot, var en helt annen sak. På mw2 kunne jeg omtrent høre en fyr i andre enden av et stort hus, men på black ops så kunne jeg kun høre hvis de var 1-5 meter unna. Følte egentlig at det var ganske skuffende.

 

Synes dere det er vanskelig å "sound whore" på Black Ops, eller er det bare meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gidder du si om det funker med Ninja pro eller ikke?

BTW: Hvem konsoll har du?

Prestiger om 6 levler så gidder ikke gå for perken nå, men jeg skal si hvordan jeg føler ninja pro gjør en forskjell eller ikke når jeg har fått den i neste prestige.

Jeg spiller med 360, og jeg tror ikke det gjør noen forskjell? Bruker Turtle beach X11, som er et utrolig bra headset i forhold til prisen.

Lenke til kommentar

Jeg spiller BO på Xbox og bruker ninja pro perken min på nesten alle "klassene" mine. Liker ikke høre mine egne fottrinn. Jeg bruker noen gamle AKG stereo hodetelefoner, men det holder i massevis for meg. Kan lydhore helt fint. Så lenge du ikke lager fottrinn lyder selv, er det veldig lett å skille ut andre lyder (Granatsplint, kommandoer, skyting og selvfølgelig fottrinn). Veldig lett å flanke. Bruker man ghost perken eller counterspy plane killstreaken, en av de beste killstreakene, med en annen first perk så blir det veldig lett å bygge opp høye killstreaks. Jeg merket hvertfall stor forskjell etter patchen og anbefaler alle å prøve ninja pro perken!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg fått mye tid til å sammenligne ninja og ninja pro.

Konklusjon: Det er mye bedre å ha ninja pro en vanlig ninja. Det er på langt nær så lett som det var på cod4 og mw2, men pro gjør en stor forskjell. Lyder av fotsteg er vanskeligere å høre gjennom vegger enn åpen luft, så du skal ikke bli frustrert om det smetter en rundt hjørne å dreper deg. Jeg har hatt mye blandede følelser med soundwhoring på black ops, og det er tydelig at pro hjelper veldig. Skaff dere ninja pro! Det er ikke så vanskelig å skaffe heller!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...