Gå til innhold

Bli bedre kjent med oss


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ideen er god :) . Men for å være helt ærlig, kunne jeg ønske dere bare kunne skrive i vei om dere selv. Hvem er dere, hva har dere jobbet med før, hvilken utdannelse har dere. Hvilke spill spilte dere i oppveksten, hvilken sjangre er dere mest glad i, best i osv. Dette er informasjon som kan være nyttig for brukerne å vite.

Kanskje det, men den artikkelen ville også vært et eneste stort gjesp.

 

Dette er bedre.

Lenke til kommentar
Men forstår det ikke helt er meningen med denne artikkel serien. Men hadde vært fint om Gamer.no kunne laget en mini bio. til hver anmelder, som var lett tilgjengelig på siden :)

 

Enig Grinder! Ble litt skuffet over teksten etter overskriften...

Det ligger i planen å ha profilsider for hver enkelt skribent, hvor leseren kan bli kjent med skribentens bakgrunn, favorittspill, favorittsjangre, interesser utover spill og så videre.

 

Denne artikkelen har et litt annet fokus, men vi syns likevel det kan være en morsom måte å bli kjent med oss på. Derfor overskriften.

 

Hvis dette ikke funker etter noen forsøk, så får vi heller bare stoppe. Hvis vi skal utvikle oss må vi tørre å prøve nye ting. Heldigvis har vi engasjerte lesere som forteller oss hva dere liker og hva vi bør skrote :-)

 

 

Kjempe bra at dere planlegger en biografi :D . Det viste jeg ikke, å det forandrer også min instilling til artikkel serien. Som jeg i bunn og grunn ikke hadde noe i mot. Jeg ønsket meg bare en bio som et verktøy for oss som leser anmeldelser hos dere :)

Lenke til kommentar

Svaret på spørsmålet over er jo i grunn likegyldig - hvis du er den som eskorteres er din primære oppgave likevel å til enhver tid skride fremad med verdighet heller enn å småjogge, sitte fast i terrenget, gå deg vill, eller plutselig springe rakt mot den største, skumleste fienden innen synsvidde.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Det ligger i planen å ha profilsider for hver enkelt skribent, hvor leseren kan bli kjent med skribentens bakgrunn, favorittspill, favorittsjangre, interesser utover spill og så videre.

Dette høres ut som en god idé.

 

Hvis dette ikke funker etter noen forsøk, så får vi heller bare stoppe. Hvis vi skal utvikle oss må vi tørre å prøve nye ting. Heldigvis har vi engasjerte lesere som forteller oss hva dere liker og hva vi bør skrote :-)

Jeg er litt enig i at denne artikkelen kanskje ble bittelittegranne tynn, men jeg synes for all del ikke dere burde stoppe her! Dere er inne på noe bra. Kanskje dere kan ta med 3-4 spørmål i hver artikkel istedet for bare ett. Kanskje kan spørsmål og svar fra en slik artikkelserie gi inspirasjon til å skrive en mer fullstendig biografi etterhvert. Det virker ihvertfall som de fleste lesere er interessert i å få vite mer om dere som sitter "bak kulissene" og serverer oss flotte gamingartikler.

 

Har ikke direkte tenkt å foreslå noen spørsmål, men temaer som jeg synes er interressant er:

 

-Alder og livssituasjon (Som "voksen" kan det være interessant å høre om det finnes flere som ikke helt vokser opp)

-Anslått total tid brukt på spill gjennom livet :o

-Forhold til diverse platformer, past, present & future

-Forhold til forskjellige spillsjangre gjerne m/eksempler

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...