Gå til innhold

Bærbart for spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"VEL, det er da fint å ha en pc som ikke skriker "Jeg er en nerd!" heller da... Den har i det minste ikke slikt ekstremt nerd-panser som Alienware.

 

Noen ØNSKER å bli sosialt aksepterte i samfunnet også vet du. ;)" Ikke for å være frekk eller noe, men er du en av synserne som ikke tør å være sitt sanne jeg? Eller ikke klarer å tenke lenger enn stereotypi etc.? Bare fordi noen liker en alienware trenger man ikke være nerd, bare fordi noen spiller et online spill er man ikke en no-lifer, bare fordi noen tenker annerledes er de ikke unormale. De som ønsker å bli "soialt aksepterte" er etter min mening omtrent som en saueflokk som prøver å være like alle sammen (ikke frekt ment) og samtidig prøver å være slik "den perfekte borger skal være og tenke". Det er et problem synes jeg, hvorfor ikke heller gå etter "dare to be different"? Det er det jeg gjør, jeg bryr meg ikke en drit om hva andre mener om at jeg liker alienware. "You laugh at me for being different, I laugh at you for being the same as everyone else" ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...