Gå til innhold

Spillåret 2010 – våre favoritter (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Red Dead Redemption, årets mest oppskrytte spill etter min mening. Med såpass lite variasjon og de samme oppdragene med en annen drakt skal du lete lenge etter. Forstår ikke hvorfor denne middelmådige historien blir priset samt dårligere grafikk på Playstation 3. Horribel portversjon.

 

Syns du det var dårlig? Jeg har ikke spillet selv, men så et par timer gjennom hd projektor, og syntes det så fantastisk ut, dog jeg har ingen anelse hvordan den er i forhold til 360 versjon da.

Lens of truth har skrevet en artikkel om det dog

Lenke til kommentar

Red Dead Redemption, årets mest oppskrytte spill etter min mening. Med såpass lite variasjon og de samme oppdragene med en annen drakt skal du lete lenge etter. Forstår ikke hvorfor denne middelmådige historien blir priset samt dårligere grafikk på Playstation 3. Horribel portversjon.

 

Syns du det var dårlig? Jeg har ikke spillet selv, men så et par timer gjennom hd projektor, og syntes det så fantastisk ut, dog jeg har ingen anelse hvordan den er i forhold til 360 versjon da.

Lens of truth har skrevet en artikkel om det dog

 

Synes spillet var helt fantastisk med veldig morsomme og varierte oppdrag jeg. Og dette kommer fra en som synes GTA IV var kjedelig og hadde lite variasjon i oppdragene. Og jeg må bare også få si at historien i RDR faktisk er svært god og rørende.

 

Når det gjelder PS3 VS X360 tror jeg du nesten må sitte med begge versjonene ved siden av hverandre når du spiller for å merke forskjellen. Jeg spillte PS3 versjonen, og helt ærlig merket jeg ingen problemer med den. Grafikken var flott, og jeg merket knapt nok noen tekniske problemer, utenom en og annen bug. Alt i alt et svært bra spill som fortjener all den skryt det får.

Lenke til kommentar

Red Dead Redemption, årets mest oppskrytte spill etter min mening. Med såpass lite variasjon og de samme oppdragene med en annen drakt skal du lete lenge etter. Forstår ikke hvorfor denne middelmådige historien blir priset samt dårligere grafikk på Playstation 3. Horribel portversjon.

 

Syns du det var dårlig? Jeg har ikke spillet selv, men så et par timer gjennom hd projektor, og syntes det så fantastisk ut, dog jeg har ingen anelse hvordan den er i forhold til 360 versjon da.

Lens of truth har skrevet en artikkel om det dog

 

Synes spillet var helt fantastisk med veldig morsomme og varierte oppdrag jeg. Og dette kommer fra en som synes GTA IV var kjedelig og hadde lite variasjon i oppdragene. Og jeg må bare også få si at historien i RDR faktisk er svært god og rørende.

 

Når det gjelder PS3 VS X360 tror jeg du nesten må sitte med begge versjonene ved siden av hverandre når du spiller for å merke forskjellen. Jeg spillte PS3 versjonen, og helt ærlig merket jeg ingen problemer med den. Grafikken var flott, og jeg merket knapt nok noen tekniske problemer, utenom en og annen bug. Alt i alt et svært bra spill som fortjener all den skryt det får.

 

Sitt på med meg, skyt personene som angriper oss. Ri til den plassen og skyt personene der, ferdig. Dette er en god oppsumering av oppdragene i RDR!

Lenke til kommentar

Følte jeg bare måtte påpeke at det blir litt feil å putte Minecraft på lista si siden spillet ikke "kom ut" i år, mer nøyaktig i fjor, og det har vel heller ikke "kommet ut" når alt kommer til alt. Det er vel mer at det har "eksplodert" i år. Selv om jeg spiller et spill som er fra 2003 og synes det er bedre enn alle andre spill som har kommet ut i år, så er det vel ikke lov å slenge det på "Årets spill 2010" listen min. Nå kan jo dere svare med å si at det var deres "favoritter" 2010, men fortsatt.

Kan jo forresten nevne at Minecraft er et av de beste spillene jeg har spilt i 2010, selv om det ikke er et 2010 spill.

Lenke til kommentar

Det er tilgjengelig for både salg og spilling, så det er ute – beta eller ikke. Og spillet har vokst ekstremt mye i 2010, så det leverer ikke den samme opplevelsen som 2009-versjonene gav. Minecraft var så definitivt et av de viktigste spillene i 2010, og da er det på sin plass å ta det i en artikkel om 2010 (og jeg ser internasjonal presse er enig, Minecraft er et vanlig syn på GOTY-listene rundt om i verden).

Lenke til kommentar

Min beste spillopplevelse i år tror jeg er Fallout: New Vegas. Jeg har tidligere vært noe krass mot Fallout 3, så det var faktisk på nød og neppe jeg kjøpte NV. Men med dette spillet synes jeg man gjennomfører en mye bedre totalopplevelse (og dette til tross for en solid dose glitches og bugs). Historien er mer givende, verdenen gir deg lyst til å utforske, oppdragene fremstår mer varierte og med enda flere interessante valg. I tillegg er både persongalleri og våpenarsenal rikere.

 

Jeg har også flere ganger tatt meg selv i å spille 2-3 timer i strekk uten å avfyre et eneste skudd, men heller dykket dypt ned i byutforskning, gåter og samtaler.

 

Det er rett og slett en perle av et spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...