Gå til innhold

Xbox360s, problemer med å installere spill


Mean69

Anbefalte innlegg

Som tittel sier har jeg problemer med å installere spill på min nye xbox, får opp at discen er møkkete og at jeg må vaske den. Noe den ikke er, har prøvd med ett helt nytt spill også. Samme problem, går veldig sakte å legge de inn, så stopper den på mellom 4% og 10% hver gang, kan ta opp til 10 min før den kommer til 4%.

 

Noen som har samme problem? Isåfall er jeg veldig takknemmelig for tips.

 

fredrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den står ikke helt innelåst nei, og xboxn er forsåvidt helt ny. Har ikke hatt problemer med den "gamle" xboxn.

 

Prøvde å innstallere spillet istad når den ikke hadde stått på siden igår, fortsatt samme problem, og da var den

jo "kald".

 

 

 

- Har Xboxen din tilstrekkelig med plass slik at det ikke blir overopphetet?

- Hakker det når du spiller spill? For jeg mistenker at det kan være laseren som leser av disken som det kan fuske med.

- Fungerer spillene fint i andre Xboxer?

Lenke til kommentar

dvd spilleren er sliten, dette er eneste alternativ.

 

i teorien er det 5 års reklamasjon på en dvd spiller.

 

du må ringe microsoft og åpne en reklamasjonssak på dette. det nytter ikke med email.

 

men, det du kan prøve er en slik rensedvd, det fins tilfeller der dette faktisk virker!

de har slike på elkjøp.

Endret av 530xd
Lenke til kommentar

Saken er at hele xboxn er helt ny, brukt i 1dag. er en ny xbox360slim

 

dvd spilleren er sliten, dette er eneste alternativ.

 

i teorien er det 5 års reklamasjon på en dvd spiller.

 

du må ringe microsoft og åpne en reklamasjonssak på dette. det nytter ikke med email.

 

men, det du kan prøve er en slik rensedvd, det fins tilfeller der dette faktisk virker!

de har slike på elkjøp.

Lenke til kommentar

The Xbox 360 hard disk is required to play the games on this list. The hard disk is used not only to store the emulation software, but also to store saved games, store downloaded content, and to serve as a data cache for titles which utilize disk caching. Since games for the original Xbox were designed with the expectation that a hard drive would always be available, most titles rely heavily on the presence of one.

 

det er mulig at man slipper å innstallere, men kan man så er jo det best.

Lenke til kommentar

The Xbox 360 hard disk is required to play the games on this list. The hard disk is used not only to store the emulation software, but also to store saved games, store downloaded content, and to serve as a data cache for titles which utilize disk caching. Since games for the original Xbox were designed with the expectation that a hard drive would always be available, most titles rely heavily on the presence of one.

 

det er mulig at man slipper å innstallere, men kan man så er jo det best.

Ganske sikker på at det ikke står noe om at du kan installere gamle Xbox-spill i den teksten der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nå funnet ut hva som var feil. Var harddisken det var noe feil med, fikk til slutt opp feilmelding E68. Ringte kundeservice i formiddag og ny harddisk er på vei til meg allerede, fantastisk kundeservice. Alt var gjort på under 5 min. Må si at de har blitt mye bedre på kundeservicen der siden sist jeg ringte. Snakket faktisk med en norsk fyr, og ikke en "svenske".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...