Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faktisk ingen plan om kva eg skal spele. Om det er riktig at ein kan joine Imperial Legion igjen, så trur eg det vert ein Imperial. Aldri spelt som dei før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melee føles veldig klunkete,, så det gidder jeg absolutt ikke spille. Min favoritt i alle rollespill, er magikere. Men min første karakter blir nok en slags rogue. Stealth funket utmerket i Oblivion, og jeg trur ikke det blir noe verre i Skyrim.

Skrevet

Samme her. En slags thief med fokus på sverd og speech, men med mulighet for pil og bue der det trengs(Lyse omgivelser der en ikke kommer nærme usett)

Skrevet (endret)

Jeg skal kun bruke bue. Som sagt synes jeg melee fungerer svært dårlig. Kanskje det funker på konsoll, der du er nødt til å sikte med sticks, men på en PC er ranged overlegent.

Endret av Skurupu
Skrevet

I Oblivion kom jeg meg aldri forbi Wood Elf med pil og bue, og når jeg tenker meg om har jeg ikke spilt melee siden første karakteren min i Morrowind (som ble fort erstattet av en caster). Så jeg lurer på om det blir en Nord med 2h og light armor denne gangen.

Skrevet (endret)

Jeg prøver meg alltid som magiker men ender alltid til slutt opp som en alt for sterk adrenalin junkie med heavy armor og 2h sverd som knuser alt og alle som kommer i veien.

Endret av Lexiboij
  • Liker 1
Skrevet

Jau, men piler skal denne gang være som et alternativ, ikke sant? Sparsommelig med piler.

Trur ikkje det skal vere så gale som tidlege previews gav inntrykk av. Kan uansett fiksast med mods om det er heilt på trynet, er jo berre å endre nokre tal.

Skrevet

Nå skal det nevnes at heavy Armor har en perk som gjør at alt av tung rustning du har på deg ikke veier noen ting. :)

Stemmer det, men tror den perken er den aller siste, så den vil ikke være så veldig nyttig for meg gjennom mesteparten av spillet.

Skrevet
Trur ikkje det skal vere så gale som tidlege previews gav inntrykk av. Kan uansett fiksast med mods om det er heilt på trynet, er jo berre å endre nokre tal.
Jau, men jeg skal spille dagen det kommer ut tenker jeg :p Men som det meste kan det nok moddes ja
Skrevet (endret)

cirka 10,00 i morgen blir det ny Gameplay fra Skyrim fra Spike TV

Sjekk det ut,

Info Elder council på Facebook

Endret av Realzi
Skrevet

cirka 10,00 i morgen blir det ny Gameplay fra Skyrim fra Spike TV

Sjekk det ut,

Info Elder council på Facebook

Kl 07:05, norsk tid.

nope

Skrevet (endret)

Hos meg blir det nok disse to characterene som blir spilt:

1: nord med heavy armor samt 2handed axe/2h sword og kanskje medium armor. En skikkelig viking. Og kjenner jeg meg rett så blir navnet noe ala eirik bloodaxe elns.

2: wood elf med bow + blade samt sneak. En liten smikmorder mao. Må jo klare å bli listener i dark brotherhood.

Endret av g@bb@
Skrevet

Skal ikke kjøpe det før 5. desember selv. Er helt hodestups forelsket i spillet, men jeg er ikke master of my domain når det kommer til spill som dette vs. eksamenslesing :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...