Gå til innhold

Dette kan være Prototype 2 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prototype er et av de spillene jeg synes var helt hinsides fett i de første timene. Etter en 6-7 timer derimot begynte de sinnsykt irriterende bosskampene med ubalanserte gameplayelementer å tære på meg. Det er ikke underholdende å skulle sloss mot en mammut av en Godzilla og samtidig bli overøset av bølge på bølge med gorillaer. Bosskampene ble ikke mer utfordrende i en positiv retning av det, men heller til en risikosport hvor blodtrykket var innsatsen.

 

I et eventuelt Prototype 2 håper jeg virkelig de forandrer på denne formelen, for hvis de ikke gjør det tror jeg veldig mange ikke vil kjøpe det. De aller fleste ble veldig lei av irriterende kamper og repeditive oppdrag.

Lenke til kommentar

Ja, gud nåde de som er frekke nok til å lage et spill på denne siden av år 2000 hvor man ikke automatisk vinner så lenge man er i stand til å oppfatte de mest grunnleggende kontrollene.

 

Prototype var strålende fra begynnelse til slutt, og jeg håper inderlig at de ikke velger å svare på eventuell kritikk spillet fikk med å gjøre det komplett uinteressant.

Lenke til kommentar

Det som skuffet meg mest med Prototype er hvor usedvanlig kjedelig byen var. Selv om det jo var apokalypse på gang er det rart at det ikke finnes farger eller detaljer. At bosskampene var til tider vanskelige er én ting, og det syns jeg ikke gjør noen ting. Problemet med Prototype sine kamper er at de ikke var vanskelige fordi det var bossen i seg selv som var vanskelig, men fordi designet av kampen var på trynet.

 

Det jeg derimot likte godt var det at jeg endelig kunne gjøre det jeg alltid får lyst til i sandkassespill - stå på toppen av hver eneste bygning jeg føler for.

 

Spike TV Video Game Awards er på mange måter den mest anerkjente kåringen av spill der ute
Virkelig? Mitt inntrykk er at Spike kjører på med de mest kjente spillene og totalt ignorer mangfoldet i de forskjellige nomineringene.
Lenke til kommentar

Så du sier det er strålende spilldesign den bosskampen mot Elizabeth? Om du svarer ja så lyver du, enkelt og greit.

 

(@Zealuu)

Når du fant rette metode var den veldig enkelt, men jeg skjønner poenget. Svakt design totalt sett.

 

Hva jeg syns var svakest med spillet var historien og stemmeskuespillet. Håper det blir bedre med oppfølgeren, om det kommer. Kampsystemet var heldigvis veldig underholdende.

 

 

 

Lenke til kommentar

Enkelte av bossfightene og noen av de andre gameplayscenarioene var ikke akkurat kremen av spilldesign, men jeg oppfattet det likevel som lettere å runde Protoype enn det sannsynligvis var å vinne annen verdenskrig.

 

Jeg synes å huske at mange klaget over alle bossene fordi de tidvis kunne være frustrende, av ulike årsaker, men ærlig talt - det var snakk om å finne fiender og situasjoner som kunne utfordre en kar som sparker i stykker helikoptre (i luften) og gjør tanks om til metallstøv med bare nevene. Da må de nesten være litt urettferdige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...