Gå til innhold

Nytt Elder Scrolls bekreftet? (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Jeg fatter ennå ikke at jeg sier dette, men de burde la Obsidian lage TES5. Bethesda var bra frem til Morrowind, men etter har de blir dårligere og dårligere. Om de lager et TES5 skal du ikke se bort ifra at det blir enda verre enn Oblivion.

 

Var Fallout 3 verre enn Oblivion? Nei? Da er det ingenting som tilsier at TES5 blir verre enn Oblivion.

Om Obsidian skulle laget TES5 ville det blitt akkurat som når Bethesda laget Fallout3, bare verre, siden Obsidian tross alt er ganske skrotete når det kommer til det tekniske i spill.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Huff, dersom dei fortsett i samme retning som dei gjorde med Oblivion, blir det neppe noko kjøp her. Men no synest eg Fallout 3 var eit lite steg i rett retning igjen, so der er kanskje håp. I alle tilfelle vil eg nok ikkje la meg rive med av opphausinga i forkant denne gongen. Forventningane mine er moderate.

 

Kay

 

hva er det du sier , Du er så langt på jordet som man kan gå,

Morrawind var bra ja, Men Oblivion var et 10/10 spill ,

 

Prøv og se litt framover istedet for og vere så negativt mot alt som ikke er som ditt yndlings spill

Lenke til kommentar

Jeg fatter ennå ikke at jeg sier dette, men de burde la Obsidian lage TES5. Bethesda var bra frem til Morrowind, men etter har de blir dårligere og dårligere. Om de lager et TES5 skal du ikke se bort ifra at det blir enda verre enn Oblivion.

 

Var Fallout 3 verre enn Oblivion? Nei? Da er det ingenting som tilsier at TES5 blir verre enn Oblivion.

Om Obsidian skulle laget TES5 ville det blitt akkurat som når Bethesda laget Fallout3, bare verre, siden Obsidian tross alt er ganske skrotete når det kommer til det tekniske i spill.

 

Hva som var verst av Fallout 3 og Oblivion er egentlig en meningsløs diskusjon. Begge to stinker noe sinnsykt. Vil du ha halvkokt tarantell eller selvdau rotte til middag? Nå sier jeg ikke at Oblivion er en selvdød rotte, men det er ikke langt unna. :p

 

Jeg har aldri vært noe særlig imponert over Obsidian, men de overrassket meg stort med New Vegas. Jeg hadde aldri noen store bugss med det, og svært få mindre bugs. Selve spillet var utrolig morsomt og svært bra laget, og jeg storkoste meg så lenge det varte. Dvs til xboxen streika.

Lenke til kommentar

Tja, da var Elder Scrlls V: Skyrim bekreftet og vil være en direkte oppfølger etter Oblivion. Men er det direkte nok til å kreve en recap av historien og slutten i Oblivion, eller direkte som i "tre år senere" eller sånt? Og blir gameplayet noe alá Oblivion, eller kanskje bra som i Morrowind? Eller noe annet? Det blir logisk nok et FPS med åpen verden og så videre, men hva annet kan vi forvente? Discuss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...