Gå til innhold

lyst på spillet frozen synapse? gratis?


Anbefalte innlegg

Jeg gir bort en gratis kopi av spillet, samt beta tilgang til en "heldig" bruker.

Spillet skal bli utgitt i starten av 2011, men beta er i gang, og fungerer strålende.

 

Les gamer sin lille titt på spillet her, eller her

 

Spillet er enkelt og greit et turbasert taktikkspill av typen mercenaries og ufo serien. På et tilfeldig lagt kart, får du en liten håndful soldater av forskjellig slag, og din motstander, AI eller menneske, får sin håndful. Så planlegger man hva hver kar skal gjøre. Finne dekke, dukke, løpe, sikte her, legge opp bakhold, sammkjøre angrep med andre soldater, etc etc. Forskjellen mellom dette spillet og liknende er at du og motstandern tar turen samtidig. Man planlegger, så ser man fruktene av sitt arbeid. Eller ødeleggelsen.

Så lyst på et spill hvor apm ikke spiller noen rolle så er dette for deg. Spesielt hvis du tror du er et taktisk geni.

 

Se denne

. Hvis ikke dette får opp valpen så vet ikke jeg. Og denne herligheten gir jeg bort gratis. Man får en gratis kopi av spillet når man forhåndskjøper, som kan aktiveres på steam når det lanseres om noen måneder. Man får også betatilgang.

 

Hva må du gjøre?

 

Fortell meg hvorfor du vil ha dette spillet..

 

men ikke bare det,

 

fortell meg også hvorfor du ikke kjøper det, siden du har så lyst på det.

 

 

PM meg så plukker jeg ut en vinner i løpet av uka.

 

apropos, til de av dere her inne som har det allerede, legg meg til:

DjFarmor

Endret av DjFarmor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-45jaQkrH

Fortell meg hvorfor du vil ha dette spillet..

Tja, fordi videoen ser spennende ut? Frister faktisk å prøve det ut :)

 

men ikke bare det,

fortell meg også hvorfor du ikke kjøper det, siden du har så lyst på det.

Her er vel forklaringen enkel: -siden du gir det bort, og jeg er den eneste som har respondert, så satser jeg på at oddsen er god for å få det fremfor å kjøpe? :whistle:

Lenke til kommentar

Fortell meg hvorfor du vil ha dette spillet..

Tja, fordi videoen ser spennende ut? Frister faktisk å prøve det ut :)

 

men ikke bare det,

fortell meg også hvorfor du ikke kjøper det, siden du har så lyst på det.

Her er vel forklaringen enkel: -siden du gir det bort, og jeg er den eneste som har respondert, så satser jeg på at oddsen er god for å få det fremfor å kjøpe? :whistle:

 

Godt poeng.

 

Gir det uansett fram til søndagen tenkte jeg. Opptatt hele helga. Jeg trenger også et ønsket brukernavn, og et ønsket passord, samt en fungerende mail som jeg kan registrere på. Så kan du sikkert skifte passord senere en gang så ikke jeg kommer inn å ødelegger ranken din :p bare å sende det på PM i løpet av helga, med mindre noen kommer opp med en bedre grunn en din :p Men det ser jo lovende ut..

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...