Gå til innhold

Noen som gleder seg til SIMS 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal EA melke den kua enda mer nå så trur jeg jeg går til sak mot dem gjennom den europeiske dyrerettighetsdomstolen for digitale dyr... Det funker sikkert... :yes:

 

Men seriøst, nå begynner jeg å lure litt her, var da fæn til kumelking det skulle være på dem, da? Er dette verifisert av noe/noen?

Lenke til kommentar

Neee-eee-eee-ee-eeeei! *riste i spasmer* :cry:

Det skulle seriøst ikke vært lov, noen som har mailadressa til nevnte europeiske dyrerettighetsdomstol for digitale dyr? Evt bare dyrevernet avdeling digitale dyr? For det må da finnes noe som kan verne om rettighetene til de digitale melkekuene?

 

Dette er ikke direkte retta mot spillet The Sims, altså. Det er mer en greie som bygger seg opp inni meg mot EA, når de gang etter gang gir ut et spill som SKAL selge på navnet, jfr. C&C, Battlefield 1942 (andre exp. er lansert), FIFA-serien, NHL-serien, NBA-serien, NFL-serien og IKKE MINST The Sims... Det er ikke SÅ mye de tilfører disse spilla for hver gang, men en del tullinger, fanboys/girls og hjernedøde gamere biter likevel på gang etter gang etter gang...

 

Men så er det selvfølgelig de som faktisk liker disse spilla, de har selvfølgelig ikke gjort noe galt.

 

Det kan UMULIG være meg alene som reagerer på dette?

Lenke til kommentar
EAs produkter er, som regel, de beste på markedet. :yes:

Nå ja, det er vel en liten overdrivelse, men jeg kan være enig i at de er blandt de beste. Blir litt oppgitt når folk skriver slikt som "EA er et ultra-kommersielt tullefirma!" Sannheten er jo at de er verdens største utgiver. Selv om de har det med å dytte uferdige spill ut i butikkhyllene, er bankkontoen deres utvilsomt et nyttig element for utviklernes vedkommende.

 

Det er som med Microsoft. Det er faktisk en grunn til at de har så mye penger som de har! :wink:

Lenke til kommentar
EAs produkter er, som regel, de beste på markedet. :yes:

Som regel synes jeg blir litt feil. Sannheten er jo den, som sagt, at EA har det med å rushe ut spill for i stedet å dynge ut med patcher etterpå... For alle har jo internett, ikke sant?

 

De har hatt noen blinkskudd, joda, de har vel et par innertiere på meg også, men som en klok sjel poengla her; hvis man plaffer løs med hagle på den måten EA gjør, hvordan kan de da unngå å bomme? For det gjør de jo ikke...

Lenke til kommentar

Dere kan da seriøst ikke mene det at Sims er noe særli bra nå lengre?! De har jo gitt ut en hel del med expansion packs som ike inneholder NOE! Nei, må nok gå over til Blizzard spill ja! De har jo ikke annet enn bra spill og expasnions packs! :smile:

Lenke til kommentar
Dere kan da seriøst ikke mene det at Sims er noe særli bra nå lengre?! De har jo gitt ut en hel del med expansion packs som ike inneholder NOE! Nei, må nok gå over til Blizzard spill ja! De har jo ikke annet enn bra spill og expasnions packs! :smile:

Gutten som har skjønt det, det... *klappe på hodet* ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...