Gå til innhold

Mer Command & Conquer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei nå får det holde. Hvor mange av grener av Command & Conquer skal vi ha? Er så sant hva Mikael skriver om at kvaliteten blir droppa for utnyttelse av merket som er Command & Conquer. Er trist hvordan spillindustrien har forandra seg.

Skrevet

Det er rart hvordan EA, Activison, Microsoft osv. tilsynelatende jobber utrolig hardt for å ødelegge sine egne spillserier som en gang ble kjent for utrolig god kvalitet.

Det er som å ha ei ku som kan produsere enorme mengder melk i lang tid framover, bare man steller den og lar den gå på beite om sommeren for å gjøre seg god og fet.

Isteden setter de bare melkemaskinen på den og lar den gå konstant til kua er helt tørr, og ligger der som et innskrumpet kadaver på det kalde fjøsgulvet.

Skrevet

jeg skjønner virkelig ikke hvorfor alle er så negative. Selvfølgelig er Tiberian Sun bedre enn Tiberian Twilight, men ærlig talt, fireren var jo ikke SÅ darlig. Jeg spiller den innimellom, fordi jeg synes det er morsomt med litt hjernedød avkopling fra en ellers stressende hverdag. Jeg trodde gaming for folk flest var et tidsfordriv, ikke en søken etter kulturell vekkelse.

Skrevet

Klassisk bildetekst: "Fra småkjipe Tiberian Twilight."

Har ikke spilt fireren, men etter hva de fleste anmeldelser sa så var det ikke så mye CnC over det lengre.

Skrevet

Det siste CnC spillet jeg likte i serien var RA2: Yuri's Revenge, alt senere har failet ifølge min bok.

Hadde jeg vært EA, så hadde jeg prøvd å funne på noe nytt.

Skrevet

Jeg har vært "hekta" på de første både RA og CnC, men ble utrolig skuffa etter å ha kjøpt de siste.

Denne gangen blir det IKKE kjøp før jeg har testa demo eller pirat (dersom tilgjengelig).

Skrevet

Generals og Zero hour er en av mine favoritter. Hadde mye gøy der. Dessverre når det kom til flerspiller delen av den så var den notorious bugga og endte i 75%+ av tilfellene i GAME MISMATCH ERROR.. Noe som irriterte vilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...