Gå til innhold

Need for Speed: Hot Pursuit


Doochebag

Anbefalte innlegg

Need for Speed: Hot Pursuit

Nfshp-2010-cover.jpg

 

Gamer.no - Nytt Need for Speed: Hot Pursuit "Et av tidenes beste Need for Speed-spill gjenfødes i november"

 

In addition to the standard edition, a Limited Edition of the game has been announced. The Limited Edition features numerous bonuses over the standard edition, including exclusive packaging, two exclusive cars and four unlockable cars.

 

Beste pris for Need for Speed: Hot Pursuit (Standard Edition):

- 495 Absolutt Spill http://absoluttspill.no/component/option,com_virtuemart/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,3622/category_id,287

 

Beste priser for Need for Speed: Hot Pursuit (Limited Edition):

- 498 Gamezone http://gamezone.no/spill/xbox-360/spill/racing/need-for-speed-hot-pursuit-360/41935/

- 549 CDON http://cdon.no/spill/need_for_speed_hot_pursuit_-_limited_edition-10784986

 

Sosial politi-og-røver-jakt

Det nye spillet får navnet Need for Speed: Hot Pursuit, og det er Burnout-skaperne i Criterion Games som står bak utviklingen.

 

Dermed er alt duket for nye intense politi-og-røver-jakter, på nett og lokalt. Vi loves ekstremt raske og eksotiske biler fra produsenter som Lamborghini og Pagani, og kappkjøringen foregår på åpne landeveier, i ørkenen, skogen og på fjellet, akkurat slik vi husker det fra de første spillene i serien.

 

En ny, dynamisk sosial tjeneste kalt Need for Speed Autolog skal gjøre det enkelt for spillere å sammenligne statistikk og prestasjoner, dele bilder og utfordre hverandre. Utfordringene baseres på hva vennene dine gjør, og man kan enkelt koble seg til hverandres spill.

 

Omfattende kampanje

Spillet får en omfattende enspillerdel, som kobles sømløst med flerspillerkonseptet. Du får belønning uansett hvor du spiller, øker i erfaringsnivå og kan låse opp nye biler, våpen og utstyr for både politi og røvere.

 

– Vi i Criterion har spilt Need for Speed siden serien ble introdusert på 3DO. Vi er beæret og begeistret over muligheten til å gjenskape franchisen for dagens koblede publikum. Vårt mål har vært å lage politi-mot-røvere-løp som er så morsomme, raske og underholdende at det vekker til live adrenalin og intensiteten blant dine venner, forteller Craig Sullivan, kreativ sjef hos Criteron.

 

Dette vil i alle fall bli mitt første Need for Speed siden Need for Speed: Hot Pursuit 2 (som ikke var i nærheten av originalen). Men en reboot av Hot Pursuit-franchiset er riktig vei å gå i min mening. Så lurer jeg på hvilke "sosiale" nyheter der bringer oss. Hvor bra vil flerspillerdelen være? Vil Autolog fungere bra?

 

Mitt største spørsmål er vel om det vil være lokal flerspiller? Få bilspill som har det for tiden synes jeg, hadde vært fantastisk med muligheten for 4/2-player.

 

Stoler på Criterion til å lage et helsikes bra bilspill hvertfall, de har ikke skuffet meg med Burnout-serien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...