Gå til innhold

Episk Oblivion-mod på engelsk (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm har instalert det 3 ganger, hver gang kommer det et gult utropstegn på kroppen til han fyren du møter helt i starten som kommer og hjelper deg.

Klare ikke spille for han går i veien og dekker skjermen med den feilen. Er nok en texture som den ikke finner.

 

Men har avinstalert og prøvd på nytt, har også prøvd og overinstalert.

 

Noen forslag ?

Lenke til kommentar

Hm har instalert det 3 ganger, hver gang kommer det et gult utropstegn på kroppen til han fyren du møter helt i starten som kommer og hjelper deg.

Klare ikke spille for han går i veien og dekker skjermen med den feilen. Er nok en texture som den ikke finner.

 

Men har avinstalert og prøvd på nytt, har også prøvd og overinstalert.

 

Noen forslag ?

 

Kanskje hjelp å få her:

http://www.sureai.de/forum/viewtopic.php?f=87&t=2911

Lenke til kommentar

Hm har instalert det 3 ganger, hver gang kommer det et gult utropstegn på kroppen til han fyren du møter helt i starten som kommer og hjelper deg.

Klare ikke spille for han går i veien og dekker skjermen med den feilen. Er nok en texture som den ikke finner.

 

Men har avinstalert og prøvd på nytt, har også prøvd og overinstalert.

 

Noen forslag ?

 

Har du sjekka hvilke filer du har loaded? Må laste original .Esm fila og alle de nye filene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12

Nei det gjør det ikke. Skulle gjerne tjent litt på det ja, men det har vi ikke lov til :)

 

gratis dlc da ? ;) hvis moden er så bra som den høres ut så er vel bethesda og gjengen bare glad for mer dlc ? :)

Lenke til kommentar

Nei det gjør det ikke. Skulle gjerne tjent litt på det ja, men det har vi ikke lov til :)

 

gratis dlc da ? ;) hvis moden er så bra som den høres ut så er vel bethesda og gjengen bare glad for mer dlc ? :)

 

Det må fremdeles distribueres gjennom en Sony-styrt kanal til en ellers lukket plattform. Det blir nok litt for mange potensielle juridiske fallgruver til at det er verdt bryet for Nehrim-teamet, vil jeg tro. Og uansett - Oblivion GoTY til PC koster en femtilapp i disse dager, sprenger neppe budsjettet.

Lenke til kommentar

Wey, konge, gleder meg vilt til neste TES, og dette kan jo fungere som en slags mellomstasjon!

 

MEN, har lastet ned installfilen gamer.no linket til, men etter at jeg åpner fila og trykker kjør skjer det absolutt ingen ting :/

I windows oppgavebehandling finner jeg setup/install-prosessene, men det skjer altså ingen ting.

 

Så..what up!?

 

På forhånd takk:)

 

EDIT!: Nei der gikk det plutselig! Fett!

 

..da blir det sent i dag også! :p

Endret av bendive
Lenke til kommentar

Det der er et ganske vanlig Vista-problem, iallefall om man kjører uten SP1.

 

Har spilt dette noen timer i dag, og er så langt mektig imponert. Litt rot i starten med en bug som resulterte i at jeg måtte hoppe tilbake en halvtime, men slikt får en heller ta med når det tross alt er gratis. Og de er klare over den, visstnok, så den forsvinner med neste patch.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...