Gå til innhold

I dag lanseres Halo Reach. Og hva gjør Elkjøp?


Trondenils

Anbefalte innlegg

http://www.elkjop.no/

 

Jo, ikke overraskende så har de ps3 som hovedoppslag! Noen 360 har de ikke reklamert så de regner tydeligvis ikke med at Halo vil kunne selge noen maskiner.

 

Ellers på forsiden har de selvsagt enda en PS3 og kun PS3 versjonene av PES og Call of Duty reklamert.

 

Det eneste man finner av 360 materiell, er halo. Sier kanskje det meste om spillmarkedet og hvor dårlig 360 gjør det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier noe, Nilspils. Litt snodig.

Kanskje de ikke har noe lyst til å selge Halo Reach på releasedagen, siden de nesten ikke tjener noe som helst på spillet når de setter en så lav pris?

 

EDIT:

Hvordan klarer du i samme sammenheng å ikke nevne at Reach er på fremsiden av kundeavisen?

Siden jeg overså at det gjaldt nettsiden, så trekke rjeg tilbake det jeg skrev. Jeg trodde det var snakk om kundeavisen. Hvem bryr seg om hva som er på forsiden på Elkjop.no?

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Hvordan klarer du i samme sammenheng å ikke nevne at Reach er på fremsiden av kundeavisen?

 

Jeg har ikke sett noen kundeavis. Tror ikke så mange andre gjør det heller, da alle her jeg bor og de aller fleste har "ingen reklame" på postkassene sine.

 

Hvor ble det forresten av all Reach markedsføringen MS snakket om? De sa den skulle være større enn Halo 3's. Har enda ikke sett noen ting hverken på tv eller andre steder.

Lenke til kommentar

Hvordan klarer du i samme sammenheng å ikke nevne at Reach er på fremsiden av kundeavisen?

 

Jeg har ikke sett noen kundeavis. Tror ikke så mange andre gjør det heller, da alle her jeg bor og de aller fleste har "ingen reklame" på postkassene sine.

 

Hvor ble det forresten av all Reach markedsføringen MS snakket om? De sa den skulle være større enn Halo 3's. Har enda ikke sett noen ting hverken på tv eller andre steder.

 

 

du referer til elkjop.no, men likevel IKKE greier å se kundeavisen oppe til høgre med bilde av HALO REACH?

 

 

bra jobba........

Lenke til kommentar

Hvordan klarer du i samme sammenheng å ikke nevne at Reach er på fremsiden av kundeavisen?

 

Jeg har ikke sett noen kundeavis. Tror ikke så mange andre gjør det heller, da alle her jeg bor og de aller fleste har "ingen reklame" på postkassene sine.

 

Hvor ble det forresten av all Reach markedsføringen MS snakket om? De sa den skulle være større enn Halo 3's. Har enda ikke sett noen ting hverken på tv eller andre steder.

Haha, at ikke du har sett i kundeavisen eller de som bor ved deg har "ingen reklame" på postkassen er da irrelevant. Elkjøp har satt Halo Reach på forsiden av kundeavisen. og den ligger også på forsiden til elkjop.no. Det er rart at du fortsatt lever ennå på dette forumet. Hvor mange proxyer må du gjennom nå for å registrere deg?

Lenke til kommentar

Var på Elkjøp og kjøpte Reach. De hadde ikke en gang spillet fremme, bare bak disken.

Nei?! Du tullar? Fortsett!

Playstation Move derimot var overalt. Visste ikke det den var ute allerede?
I alle dagar!

 

Move reklamer rullet også over alle tv'ene i butikken. Ganske så smart. Tydelig hvem Elkjøp satser på, eller så betaler Sony dem godt.
Ja, her er nok siste spiker i kista for Microsoft og XBOX. Er nok berre til å leggje ned.

 

Men ... På Elkjøp her heime, var Reach over heile butikken. Dei hadde òg ein vegg full i den nye XBOX360en. På TVen derimot gjekk det eit program frå NatGeo HD.

No ligg Nintendo, Sony og Microsoft dårleg an.

Lenke til kommentar

Stun? Det var da altfor snilt. ;)

 

In other news: Halo: Reach er nå blant de fire øverste på forsiden til elkjop.no, sammen med en bærbar PC, PS3 Slim og en LED TV. Halo: Reach ligger nå til venstre for PS3 Slim, altså foran PS3. PS3 Slim er ikke lenger frontet helt på topp, så jeg tror nok at dette betyr undergangen for Sony og PS3. Det er bare å dra fram gravølet, altså!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...