Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Har fått forhåndsbestilt meg Castlevania: Lords of Shadow Special Edition hos gamestop nå. Utrolig tøff versjon synes jeg, http://gamestop.no/game.asp?id=766

 

Jeg synes at gamestop burde lage en ordentlig nettside hvor man kan forhåndsbestille. Er for lat til å dra til Sørlandsparken for å forhåndsbestille, hehe. :D

 

Uansett, noen som vet om Naruto Shippuuden Ultimate Ninja Storm 2 Collector's Edition (huff, for et langt navn) kommer til Norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drev å googlet litt rundt for å sjekke hva man får med i Castlevania Lords of Shadow Limited Edition, men fant bare ut at man kun fikk med en artbook og en soundtrack, stemmer dette? På gamestop.no virker det som om man fikk med noe mer.. et hode ellerno. Kanskje det er in-game-stuff, men håper på at det er noen her som har bedre peiling enn meg. Heh.

Lenke til kommentar

Drev å googlet litt rundt for å sjekke hva man får med i Castlevania Lords of Shadow Limited Edition, men fant bare ut at man kun fikk med en artbook og en soundtrack, stemmer dette? På gamestop.no virker det som om man fikk med noe mer.. et hode ellerno. Kanskje det er in-game-stuff, men håper på at det er noen her som har bedre peiling enn meg. Heh.

Den GameStop.no versjonen er en sånn Special Edition elns og der følger det med en slag statuegreie.

Limited Edition innneholder bare artbook og OST. Forhåndsbestiller du fra GameStop.com får du med en t-skjorte. Av en eller annen grunn har ikke GameStop.com den Special Edition utgaven.

Lenke til kommentar

Så Gamestops Special Edition inneholder ikke artbook og soundtrack? Uansett, jeg var på Gamestop Sørlandssenteret for en time siden og skulle til å forhåndsbestille spillet, men de sa at det er dessverre utsolgt. :(

 

Synes virkelig at nettsiden deres er en av de dårligste jeg har sett. Det er jo ikke mulig å få kjøpt noe fra nettsiden og man får ikke vite om det er utsolgt eller om det er tilgjengelig. Har alltid hatt et negativt inntrykk av dem, aner ikke helt hvorfor.

 

Er det noen andre steder man får tak i den versjonen med statuen da?

Endret av Mr Bubbles
Lenke til kommentar

Jeg har sjekket flere steder og finner ikke andre steder en kan få kjøpt den statue versjonen. Vet ikke hva den Special Edition fra GameStop inneholder annet enn den statuen. Hva står det på siden? Nettsiden til GS.no suger maks. Samme gjør GameStops butikker.

 

Det står ikke hva utgaven inneholder på nettsiden deres, men bare en kort beskrivelse av spillet. Jeg skulle egentlig få det forhåndsbestilt, for han bak kassen sa jo at det er mulig å gjøre det og skulle til å ta å registrere bestillingen. Men da jeg spurte om hva det inneholdt så begynte han å bla i permen hans, og der stod det at alt var utsolgt. Så.. hvis jeg ikke hadde spurt om hva det inneholdt, så hadde jeg fått forhåndsbestilt spillet men ikke hadde fått det på lanseringsdato? <_<

 

Dette ser altså ikke lyst ut. Kanskje jeg må importere igjen. Brukt for mye penger på toll og drit når jeg kjøper spill fra utlandet i det siste. Er faktisk sykt lei. :(

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk ikke funnet denne utgaven andre steder på nettet enn på den norske GameStop siden, så da måtte du eventuelt importert Limited Edition utgaven.

Men det er jo ikke den vi vil ha, vi vil ha den med statuen!

 

Fant forresten Epic Mickey CE på Amazon.com.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Ja, jeg har forhåndsbestilt. Men det var min bror som gjorde det for meg. Men han karen bak kassen hadde sagt at det var Special Edition og at den kostet 699,-. Litt rart at han ikke har sagt noe da om det er en produksjonsfeil. Jeg ser også på den fantastiske nettsiden deres at de har fjernet "Special Edition" fra navnet, samt satt ned prisen til 599,-, så nå er jeg veldig usikker på hva jeg faktisk får.

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp Prince of Persia: The Forgotten Sands LE fra Play.com for en utrolig billig penge ( http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/14819485/Prince-Of-Persia-The-Forgotten-Sands-Collector-Edition/Product.html).

Fikk med mer enn jeg først trodde også.

 

Morsomt, med tanke på at de selger det for 700kr på steder som game og lignende i skrivende stunder :p

 

edit: fysisk butikk altså

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...