Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et lite spørsmål angående elite armor for multiplayer i Halo Reach. Gjelder det for lokal/split-screen multiplayer, eller er det bare for online multiplayer?

 

Kotaku nevnte noe om en brennende halo hjelm for multiplayer, noen som har funnet ut av dette?

 

Se på bildene!

 

Halo Reach Legendary Edition:

- Spillet "Halo: Reach"

- Ekstra spilldisk funnet i ONI "black box".

- Eksklusive rustninger for multiplayer-modi

- Artefakt bag som inneholder hemmelige dokumenter og Dr. Halseys personlige journal som forklarer bevarte hemmeligheter fra "Halo"-universet.

- Eksklusiv, håndmalt og nummerert Noble Team-statue av MacFarlane Toys.

- Unik UNSC-tema innpakning.

Lenke til kommentar

Er det noen her som har forhåndsbestilt "Fable III Limited Edition" i Norge og vet om man får med ekstra bonus materialer?

 

Jeg har bestilt F3 limited edition på elkjøp, men der står det ikke noe om å lage sin egen karakter for så å importere til spillet, noe som hadde vært morsomt.

Tror jeg skal sende en mail til dem å høre.

 

Linky til elkjøp.no

 

Edit: Etter litt research ser det ut til at det følger med på den spaceworld selger. Det står ikke at det er limited collectors edition, men de lister jo opp alt som er med i den, unntatt den kule bokesken som er en av mine grunner for å kjøpe den. Billigere enn elkjøp er den også. hmm

 

Jeg fikk nylig en mail fra Lefdal angående Fable 3 Limited Edition, og ifølge dem så får man ikke med en kode for bonusmaterialer. Jeg regner med at dette også gjelder for Elkjøp.

 

Mail fra Lefdal:

"Hei og takk for din henvendelse!

 

Ifølge våre opplysninger fra produsent/leverandør har ikke denne versjonen denne koden medfølgende.

 

Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er selvfølgelig velkommen til å kontakte oss igjen!

 

 

Med vennlig hilsen

Lefdal"

 

Akkurat nå vet jeg ikke helt om jeg skal bestille det derfra, siden det er litt fristende å kunne lage en karakter og så overføre den til spillet. Noen som er helt sikker på om Spaceworld har koden da? Vil helst ikke bestille det på gamezone for 800 kr. :(

 

Fable III - Limited Collectors Edition Xbox360 (SPACEWORLD)

 

Denne begrensende utgaven kommer innpakket i en fin lær-aktig bokform. Utgaven inneholder også følgende ekstra/bonus items

-- Fable-ised Spillekort

-- Guild Seal Coins

Den kommer også med følgende nedlastbart innhold (via Live token)

-- 2 Full Unique Outfits(male/female)

-- Unique Dungeon/Quest

-- Unique location/house

-- Unique weapon add-on's

-- Unique dog

 

Til Spaceworld!

Lenke til kommentar

hva er den aller dyreste CE eller lignende dere har kjøpt?, hvis ikke husker helt feil var det en CE som skulle koste 1500 kr eller noe sånt?, husker ikke helt hvilket spill. Ellers skjønner jeg at dere kommer masse CE i disse digitale nedlastningstider, ikke vits i å kjøpe bare spillet i butikk lenger, hvis man kan kjøpe det over nett. Det eneste som kan få meg til å kjøpe i butikk er en heftig CE pakke som gjerne koster over 1000 kr.

Endret av nerd-light
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...