Gå til innhold

- Playstation 4 vil ennå bruke plater


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig et logisk valg når man ser hvilken mottakelse PSP GO har fått.

Pr. idag har ikke forhandlerne særlig stor avans på selve konsollen, men tjener derimot godt på spill og tilbehør. I det øyeblikket spillsalget flyttes fra forhandler til nedlastingsbaserte tjenester, vil ikke forhandlerne lengre ha noen fordeler av å tilby konsollen i sin buttikk (uttover viktigheten av et bredt vareutvalg. Dette vil igjen føre til dårligere salg.

Digital distribusjon slik det foregår idag, hvor det er et tilskudd til utvalget i fysiske buttikker er imidlertid glimrende :)

Lenke til kommentar

Det som hadde vært fin var et platebyttesystem som de har i stereoannlegg, slik at man kan ha f.eks. 6 disker inne i ps3en på en gang.

 

Hehe ja det har du faktisk rett i. Eneste minuset med dette må være at konsollen blir stor. Hva slags lagringsplass Sony går for neste gang er egentlig ikke så interessant for meg, jeg er mer lysten på at de faktisk gidder å gjøre det slik at konsollen starter spillet som står i når du skrur den på. den mest grunnleggende funksjonen for en spillkonsoll mangler i PS 3, selv om den gjør veldig mye annet riktig på spillfronten.

Lenke til kommentar

Etter å ha slitt ut to lasere til PS2 og to BluRay-lasere til PS3 håper jeg virkelig Sony tar til fornuft og gjør det mulig og installere spillene til hard-disk. Særlig med tanke på at å skifte ut PS3'en betyr tap av data (feks. Deamon's Souls saven som er låst til hovedkortet).

En hard-disk kan også ryke men denne er langt enklere og billigere og skifte. I tillegg kan man ta fulll backup av en hard-disk uten og miste data så lenge de blir lagt inn på sammme PS3.

Lenke til kommentar

For en gangs skyld er jeg på samme side av skipet som Sony. Det er jo litt stas og moro å kunne ha en ekte samling å vise fram, uansett om det er spill, film eller CDer.

 

Mer sosialt å, på en måte. I stedet for å sende disse "bits'n'bytes" over nettet til kamerater, så må man faktisk hilse på hverandre og låne litt fram og tilbake. Men det er nå da kanskje bare meg da, hehe.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke de tar bort de fysiske spillene før om mange år! Håper heller ikke de gjør det ;)

 

Til alle dere som er interresrt i ps4; jeg fant et kjempefint forum hvor du kan diskutere med andre fans om hvordan du tror ps4 kommer til å bli.. Ulempen er at forumet er amerikansk, men det burde ikke være noe stort problem :) Om du har lyst å bli med oss og diskutere så kan dere gå til denne siden og registrere dere:)

 

http://forum.sonyps4.com/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det som hadde vært fin var et platebyttesystem som de har i stereoannlegg, slik at man kan ha f.eks. 6 disker inne i ps3en på en gang.

 

Hehe ja det har du faktisk rett i. Eneste minuset med dette må være at konsollen blir stor. Hva slags lagringsplass Sony går for neste gang er egentlig ikke så interessant for meg, jeg er mer lysten på at de faktisk gidder å gjøre det slik at konsollen starter spillet som står i når du skrur den på. den mest grunnleggende funksjonen for en spillkonsoll mangler i PS 3, selv om den gjør veldig mye annet riktig på spillfronten.

 

 

Øhh?? du kan velge om den skal starte spill automatisk eller ikke da. :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hell no. Den neste Xboxen blir ikke engang annonsert så tidlig, langt ifra lansert.

 

Xbox kinetic kommer 10 november 2010, merklig at den ikke blir annonsert før i 2012 som du sier

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...