Gå til innhold

Trenger hdmi - hdmi+stereo audio ut. Finnes det?

chainch0mp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg gikk til innkjøp av xbox 360 slim, hvor en av grunnene var hdmi, men jeg fant ut at det ikke går an å ha kompositt/komponent kabel i boxen samtidig som hdmi som betyr at jeg ikke kan ha separat video og audio ut fra boxen. (Har ingen optisk på forsterkeren)

Har hørt at det finnes kabler med stereo audio ut i den ene enden så jeg kan ha hdmi til tv og stereo til forsterkeren.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kjøper den offisielle Xbox 360 HDMI-kabelen så får du med denne adapteren:

Men passer det på slim? Det er ikke plass til komponent + hdmi på en gang på slim. Bruker kabelen fra den gamle boxen.

Den ser jo lovende ut. Virker tynnere enn komposittkabelen. Og den mangler den idiotiske haken :p

Skrevet

Det skal være plass til begge deler på Slim. På den gamle modellen derimot, var det ikke plass til begge.

Den passer fin-fint uansett 360-modell. Den er jo laget for den gamle modellen med tanke på å kunne bruke HDMI til bilde + optisk eller phono til lyd for den som har hjemmekino, men ikke har HDMI inn/ut på forsterkeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...