Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Såg forholdsvis likt ut som MW2, men likte "killcam recorder"-greia (det kjem vel meir utfyllande informasjon om det etter kvart). Likte ikkje fonten som poppa opp for poeng og sånt, men er vel meir ein vanesak.

Når det er sagt, håpar eg verkeleg at dei ordnar opp i det dårlege spawn-system (eller mangelen på eit system what-so-ever!), eit fungerande hosting-system (P2P fungerar rett og slett latterleg dårleg. Latency har alt og seie i det spelet og merkast så alt for godt. Ufattelig fint når ein sjølv er host, stort sett totalt ubrukeleg elles).

 

 

Cheaters, exploiters og diverse (dei kan brenne og bør setjast i gapestokk til spott og spe) bør det slåast hardt ned på. Eg driter i om det er for å få eit jævla "1337" namn i lobbyen eller aim bot, kapp av dei hendene like godt først som sist.

 

Om dei i tillegg klarar å kvitte seg med pre-pubertale kvinande ungar i kvar einaste lobby byrjar det verkeleg å likne på noko.

 

Hvem er du til å bestemme at pre-pubertale kvinande ungar ikke skal få lov til å spille tv spill?

Eg er heilt enig. Det skulle vært ein måte å setje på eit filter - at ungar (spesielt frå UK) blir filtrert bort. Dei er uhøflege, har ein frekvens på stemma som skyt gjennom alle telefonstolpar og elles berre ubrukelege folk.

 

 

Blir boycott av Activison fra meg i denne omgangen også. Deres forretningsplan støtter jeg på ingen måte.

 

Ufattelig at folk kjøper det samme spillet i 3-4 omganger :cry:

Bra for deg. Fight the machine! Stick it to the man!

 

[rant]

Huff. Fattar ikkje korleis deira forretningsplan påverkar deg (og forsåvidt alle andre) på noko måte. Er det ein måte å vise støtte til noko eller nokon?

For å væra litt brask - så foreslår eg du heller boikottar, eller aksjonerar mot noko anna som faktis betyr noko. Kutt dine eigne CO2 utslepp. Lenk deg fast til eit gammalt tre. Kaste stein på dei nye straum-mastene i Hardanger (om dei kjem.) Viss ein synest spelet rett og slett er dårleg - så er det jo ein anna sak. Det er jo ingen som tvinger deg til å kjøpe det.

[/rant]

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pengene du betaler for spillet går ikke engang til de kreative talentene som laget det når du kjøper spill hos Activision, så du gjør narr av min ideologi fordi at... verden blir ett bedre sted med Activision i det? ;-)

 

Jeg har allerede gjennomført miljøtiltak i min livstil, så jeg føler meg ikke teit fordi du bringer det opp som tema, men hva har co2 utslipp å gjøre med at Black Ops er gjenbruk av Modern Warfare 1 & 2 og kjøperne er i mine øyne kravløse til hva de støtter når de betaler 1500-2000kr for det samme spillet med 3 forskjellige navn?

 

Det var en kjempegodt skrevet og reflektert artikkel om hva vi ègentlig får servert av spill fra amerika på spillverket.no her om dagen, den anbefales til lesning.

Endret av Aspiranten
Lenke til kommentar

Pengene du betaler for spillet går ikke engang til de kreative talentene som laget det når du kjøper spill hos Activision, så du gjør narr av min ideologi fordi at... verden blir ett bedre sted med Activision i det? ;-)

 

Jeg har allerede gjennomført miljøtiltak i min livstil, så jeg føler meg ikke teit fordi du bringer det opp som tema, men hva har co2 utslipp å gjøre med at Black Ops er gjenbruk av Modern Warfare 1 & 2 og kjøperne er i mine øyne kravløse til hva de støtter når de betaler 1500-2000kr for det samme spillet med 3 forskjellige navn?

 

Det var en kjempegodt skrevet og reflektert artikkel om hva vi ègentlig får servert av spill fra amerika på spillverket.no her om dagen, den anbefales til lesning.

Og dette veit du fordi det har vært mykje mediaoppslag som tilseier det? Trur du heilt alvorleg talt at dei ikkje får betalt? Klart det er ein uenighet der - men akkurat kva som ligg bak veit ikkje nokon av oss 100%. Så slike boikottar blir berre for dumt. Sjølvsagt er det den store bedrifta som gjer feil. Eller? Det kan jo òg væra at det var avtalar på plass som blei misligholdt ifrå James West og Vince Zampella. Til no har me vel berre høyrd rykter, og lest innlegg frå overivrige bloggarar som har gode kjelder på innsida.

 

Det blir litt som innlegget på (verdas mest komiske webside) nyhetsspeilet, der dei skriv om underjordiske bunkarar som strekk seg over heile Noreg. Der makt og finanseliten skal opphalde seg når jorda går under i 2012. Dei hadde ei namngitt kjelde, som dei .. ikkje kunne namngje.

 

Eg, som kjøpar er ikkje kravlaus. Eg forventar ein viss standard på spelet. Og som stor fan av MW2 - når eg såg teaseren av MP i BO så såg dette ut til å levere varene ihht mine krav. Ein smule generalisering her?

At MPen i BO følger oppskrifta til braksuksessen MW2 er for meg ikkje noko overrasking. Når eg gir 349 kroner til Elkjøp for BO, forventar eg ein god einspelar-oppleving - og for meg er det heva over ein kvar tvil at dette vil eg. Og om MPen er like kjapp, moro og sitt like godt som den i MW2 gjer - så er eg ein glad forbrukar.

 

Å boikotte USA er utruleg tøft - og det er mykje mørkemenn der borte. Samt at det er mest sannsynleg Illuminati som styrar spelbransjen. Dette er ting eg ikkje orkar bruke kaloriar på ein gong.

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Å boikotte USA er utruleg tøft - og det er mykje mørkemenn der borte. Samt at det er mest sannsynleg Illuminati som styrar spelbransjen. Dette er ting eg ikkje orkar bruke kaloriar på ein gong.

 

Men du gadd likevel å bringe konspirasjoner til debatten fordi...?

 

Lets face it Optimus, vi kommer aldri til å bli enige da vår uenighet tross alt ikke har hold i noe som helst fakta, men i smak og behag på spillmedier. Du digger det, jeg er møkklei det, da er det skriftlig ;)

Lenke til kommentar

Pengene du betaler for spillet går ikke engang til de kreative talentene som laget det når du kjøper spill hos Activision, så du gjør narr av min ideologi fordi at... verden blir ett bedre sted med Activision i det? ;-)

 

Jeg har allerede gjennomført miljøtiltak i min livstil, så jeg føler meg ikke teit fordi du bringer det opp som tema, men hva har co2 utslipp å gjøre med at Black Ops er gjenbruk av Modern Warfare 1 & 2 og kjøperne er i mine øyne kravløse til hva de støtter når de betaler 1500-2000kr for det samme spillet med 3 forskjellige navn?

 

Det var en kjempegodt skrevet og reflektert artikkel om hva vi ègentlig får servert av spill fra amerika på spillverket.no her om dagen, den anbefales til lesning.

 

Haha, Call of Duty 4, 5 og 6 er heeeeelt ulike spill. Trust me.

Lenke til kommentar

http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fcallofduty.4players.de%2Fboard1-callofdutyseries-de-news-fragen-und-fehler%2Fboard23-news-von-unseren-redakteuren-f%25C3%25BCr-user%2F15223-call-of-duty-black-ops-pressekonferenz-und-round-table-mit-josh-olin-gc-2010%2F&sl=de&tl=en

 

ser ut som om mod tools og dev console kommer med i pc-utgaven av black ops, var ihvertfall en på cod.com som sa at den nettsiden var ganske troverdig, og weplaycod sa også at det så ut som om vi får modtools+devconsole, og linket til den artikkelen. er ikke helt sikker på om det er sant, men er jo lov å håpe :D

 

edit: fra pc-delen av cod.com forumet:

 

"We plan to open the game up for modding sometime post-launch. We do not know yet to what extent you will be able to mod the game. There are some purely technical issues related to engine and internal tool enhancements that do not easily fit the modtools paradigm. We have looked at it close enough to see that it is non-trivial and we will have to pick it up again post-launch. Right now we are completely focused on finishing the game.

 

And, dev console: confirmed.

 

-pcdev-"

 

FUCK YEAHH!!! da skal black ops forhåndsbestilles :D

Endret av Såpe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dem har snudd på flisa nå da. Dedikerte servere er kun mulig fra gameservers.com. Mao vi vil ikke se noen norske dedikerte servere. Mao matchmaking helvete her også, mao ingen esport muligheter .......... GG nok engang for et FPS spill til PC. fy faen asså.

Du skriver jo bare tull.

1.De har ikke snudd på noen flis.

2.Det blir dedikerte servere til PC. Som de lovet.

3.Dedikerte servere = matchmaking? Hva har du røyka?

4.Klaner leier servere, som de gjør i andre spill.

 

Synd at de bare blir en utleier, men for den de fleste vil dette ha liten praktisk betydning.

Lenke til kommentar

Dem har snudd på flisa nå da. Dedikerte servere er kun mulig fra gameservers.com. Mao vi vil ikke se noen norske dedikerte servere. Mao matchmaking helvete her også, mao ingen esport muligheter .......... GG nok engang for et FPS spill til PC. fy faen asså.

Du skriver jo bare tull.

1.De har ikke snudd på noen flis.

2.Det blir dedikerte servere til PC. Som de lovet.

3.Dedikerte servere = matchmaking? Hva har du røyka?

4.Klaner leier servere, som de gjør i andre spill.

 

Synd at de bare blir en utleier, men for den de fleste vil dette ha liten praktisk betydning.

 

Eh nei, realitycheck my friend.

 

1. Jo det har de.

2. Det blir dedikerte servere men kun via gameservers.com.

3. De har ingen norske servere, det nærmeste man kommer er dansk

4. Gameservers.com er kjent for ustabile servere.

5. Hvordan skal folk få kjørt sine mods når de ikke kan hoste sine egne servere ? Leie en server fra england ?

6. GG!

 

Det har STOR betydning for spillere her. Vi vil ikke få noe som helst dedikert server her til lands. Vi må istedet ta takke til ping med 60-70ms ihvertfall. MOD community vil ikke vokse pga servere må kjøpes via gameservers.com.

Så jeg mener dem har lurt oss, dem skrøt av dedikerte servere men hjelper oss fint lite gitt når de må kjøpes via gameservers.com.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...