Gå til innhold

DVD-ROM merker ikke om jeg har plate


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har en 360 som sliter med å lese plater, dvs. den merker ikke om det er plate i spilleren. Jeg må ta å kjøre dvd-skuffa inn og ut 10-1000 ganger før den finner ut om plata er inni. Når den først finner plata, er det ikke noe problem, og den stopper ikke å lese underveis i et spill.

 

 

Det jeg lurte på var om det er vanskelig å bytte en slik DVD-rom? Jeg ser på eBay at man får en ny en til slikk og ingenting. Noen her som har byttet DVD-ROM'n på en 360?

 

Har jo selvsagt skrudd på PC'r før, og det er ikke noe problem. Det eneste jeg ikke har lyst til er å lodde.

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bytter du ut en eneste del uten å ha sendt den til service blir Xbox'n din banna fra LIVE, bare sånn så du vet det.

det var da voldsomt så hissig?

 

han kan jo vurdere å ringe microsoft for å åpne en reklamasjonssak på det.

de bytter dvd speller, da blir man jo ikke bannet.

 

Hvis han ikke vil dette, kan han faktisk bytte dvd speller sjøl, bruker han den samme nøkkelen og flasher den om til "stock" dvs slik at den IKKE tar kopier så er det vel ingen grunn til å bli bannet.

Lenke til kommentar

Bytter du ut en eneste del uten å ha sendt den til service blir Xbox'n din banna fra LIVE, bare sånn så du vet det.

det var da voldsomt så hissig?

 

han kan jo vurdere å ringe microsoft for å åpne en reklamasjonssak på det.

de bytter dvd speller, da blir man jo ikke bannet.

 

Hvis han ikke vil dette, kan han faktisk bytte dvd speller sjøl, bruker han den samme nøkkelen og flasher den om til "stock" dvs slik at den IKKE tar kopier så er det vel ingen grunn til å bli bannet.

ja, har ikke tenkt til å kjøre piratkopier.

 

Kunne selvfølgelig ha åpnet en reklamasjonssak på den og. Det var egentlig et perfekt forslag. Takker

Lenke til kommentar

Bytter du ut en eneste del uten å ha sendt den til service blir Xbox'n din banna fra LIVE, bare sånn så du vet det.

det var da voldsomt så hissig?

Jeg skjønner ikke spørsmålet ditt.

Jeg var ikke hissig, når han som lager tråden spør om det er vanskelig å bytte en DvD-rom (og samtidig spør om man får kjøpt en på Ebay) på en Xbox så er det gyldig informasjon å få at man ikke KAN bytte den ut slik.

 

For så vidt så kan du ringe Microsoft, eller gå inn på Xbox.com om du har registrert boxen din der, om ikke så gjør det nå, da ser du automagisk om garantien din gjelder og kan også bestille service på den fra samme side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...