Gå til innhold

Xbox 360 Dashboard


Kureno

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det er min box, så den skal ha mitt preg på den.

Gears 2 wallpaper, noe Gears2/Halo ODST stash på avataren og ja, avataren ser ut som meg.:D

Jeg vet ikke hvorfor, men når det har noe med gaming å gjøre så skal det gjøres ordentlig, vi leker ikke butikk.

 

PS: nye X360 kontrolleren som følger med den 250Gb versjonen, xbox-knappen er krommet i stedet for grå matt farge, skikkelig pr0no.:D

Endret av Puro
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg liker all form for customization veldig godt! Jeg kan sitte i flere timer å trykke rundt å fikse på alt mulig slik, så avataren min var jeg nøye med når de dukket opp. Det er blitt brukt en del kroner på klær og props til avataren min. Jeg vet det er veldig merkelig, og muligens noe dumt, men jeg liker å bruke litt penger på sånt :)

 

Temaer er også noe jeg liker veldig godt, og har brukt noen kroner på det også. Akkurat nå bruker jeg et gratis Kinect-tema, og er fornøyd med det. Jeg kommer nok til å bytte om ikke så altfor lenge.

 

Jeg skulle virkelig ønske det fantes en slags preview av alle disse temaene. Det er kjedelig å kaste bort 240 poeng på noe som ser helt forferdelig ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...