Gå til innhold

Hvorfor XboX 360?


Gorzun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med unntak av CGI-pregede JRPGs har du lite å frykte. Det fins noen vestlige spill som benytter seg av to discer, men utviklerne har løst dette på gode måter:

 

Mass Effect 2: Minimalt med discbytter

Forza Motorsport 3: Disc med ekstrainnhold som kan installeres til harddisken din

Halo 3 ODST: Multiplayeren til det originale Halo 3 fulgte med på en ekstra disc.

 

Når det gjelder fremtidige spill så kommer jeg ikke på særlig mange som krever flere discer: Rage og mest sannsynlig Mass Effect 3.

Lenke til kommentar

Husker for mange år siden da jeg spillte Riven. Tror det kom på 7 eller 8 discer, og der måtte jeg bytte disc for hver gang jeg gikk inn i et nytt område. Og jeg måtte ofte gå inn og ut fra områdene. Det var stress og kjipt det. Det å bytte disc en sjelden gang eller to på X360 er ivertfall null problem for meg etter det.

 

Edit: Sjekket nå, og det er 5 discer. Færre en jeg trodde, men uansett mange.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

 

En skal nok være ganske så glad i spill om en kjøper en X360 "kun" for disse spillene jeg har ramset opp totalt her slik. Jeg er en slik fyr så kjøpet av en X360 angrer jeg langt derifra, om trådstarter er så glad i spill det vet jeg ikke.

 

 

 

Er MEGET glad i spill:) Fikk min første konsoll da jeg var 5 (en atari :p)

 

Ble til at jeg slo til på tilbudet på dustinhome.no

xbox slim, med forza 3 og halo odst, til 2000kr.

 

Så håper jeg at det kommer omtrent samtidig som med gears 1/2, og halo 3 fra cdon...

 

Har nok å spille fremover :D

Lenke til kommentar

Btw Forza 3 er aaaaawesome, spessiellt med ratt :p

å kjøre uten ratt hadde jo vært litt spesiellt da?

Ingen seriøse gamere som ville kjørt Forza med controller.

 

Ja...Men sliter litt... Må ha et ratt som funker både på ps3 og xbox...

ja, du vet vel hvilket :)

 

http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/product_info.php?cPath=21&products_id=60&osCsid=3a7916168841831128454a0f7a7edfb2

Bedre fins ikke.

Endret av 530xd
Lenke til kommentar

hvorfor er det ikke toll på det?er jo en hundrelapp eller noe i den duren på alle varer over 200 kr?

det er kun enkelte varer som klær og div matvarer som er blitt toll på av en eller annen grunn.

 

 

du tenker sikkert på gebyret som de har kalt forenklet tollgebyr. posten tar 109kr.

mens ups tar 160kr

sist nevnte er de som leverer rattet. du får regning noen uker etterpå på momsen og gebyret :)

 

 

men, anyways: jeg kan ihvertfall anbefale rattet.

Endret av 530xd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...