Gå til innhold

Når dere klikker...


Anbefalte innlegg

Startet en slik tråd på spillforumet på VGD i går, og tenkte jeg kunne starte en her også :)

 

Hva skjer med dere når alt går mot dere når dere spiller.

F.eks slipper inn mål på overtid, blir drept hele tiden eller blir forbikjørt for tiende gang rett før målstreken?

 

Jeg selv klarer å holde sinnet inni meg, men det er tider da jeg har VELDIG lysst til å knuse ett eller annet i nærheten eller å spise håndkontrolleren, men jeg har klart å holde meg :p

Husker at enkelte bosser i Ninja Gaiden 1-2 fikk meg til å gå fra vettet... Vet ikke om jeg skal ta sjansen på å spille Demon Souls for å si det sånn :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ødelagt tastatur, men primært fordi ene tasten dreiv å hang og ikke gikk å fikse.

Det førte selvfølgelig til problemer i spill, så det tastaturet fløy ut vinduet.

Hadde etpar litt eldre liggende hos en kompis så kunne fint ta meg råd til å gjøre det, ellers hadde jeg nok ikke hatt noe stort problem med det og bare bytta tidliger.

Lenke til kommentar

Hvis det går så langt så man har behov for å gjøre en "fysisk reaksjon" så er det vel egentlig lurest å skru av spillet imo.

What he said. Ødela nesten space-tasten på mitt elskede Steelseries 6G-tastatur under Battlefield 2 æraen. Måtte bruke en time på å fikse den :_:

 

Etter det har jeg aldri skadet noen form for hardware.

Lenke til kommentar

Nå for tiden går det mest i verbal utskjellelse av spillet, men når jeg var mindre og spilte NES, kunne jeg bli så arg at jeg BEIT i kontrolleren. Den ene av dem var full av bitemerker. :whistle:

Haha...Det gjorde jeg med GameBoy Color konsollen min da jeg tapte i Mortal Kombat 2...^_^

 

En gang da jeg var liten så tapte jeg i et Mario spill og da kastet jeg kontrollen i gulvet sånn at NES'en ble ødelagt. :(

 

Nå så banner jeg så det synger.

Lenke til kommentar

Eneste som tar skade er musen min, spesielt når jeg spiler CS. Altså at jeg bare denger den hardt på musmatten. Utover det er det en del banning og slikt. Alltid klart å holdt meg vekke fra å kaste kontrollere. Men det har vært nære på flere ganger.

 

Hvis det går så langt så man har behov for å gjøre en "fysisk reaksjon" så er det vel egentlig lurest å skru av spillet imo.

 

 

Sant nok, men bedre å få det ut enn å holde det inne. Bare sunt så lenge det ikke går ut over noen andre.

 

 

Trist gjeng. Its just a game! :)

Spill er engasjerende, noe som lett skaper sterke følelser.

 

 

 

 

Var de ikke en tråd om dette for en stund siden?

 

 

 

Lenke til kommentar

En tidligere kamerat slo ihjel sin PlayStation med en lyspistol. Etter det har jeg ikke våget å bryne meg på hardware, dog jeg har hatt ymse TV-apparater som har måttet tåle ukristelig oppførsel oppigjennom samt et modem som måtte finne seg i juling når det ikke koblet seg til nettet.

 

Nå er det slik at jeg bare skrur av om spillet bryr meg imot, dog etter noen runder med banneord.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...