Gå til innhold

Den store Fifa 11 tråden!


Anbefalte innlegg

969a3449fe9e8d4d79d1d6b.jpg

 

Det er ikke så fryktelig lenge igjen til vi kan forvente oss att årets høydepunkt blir lagt ut for salg.

Vi har ikke fått en offisiel dato på når spillet vil komme, med med tanke på release dato på tidligere FIFA spill, så kan man tenke seg ett sted mellom 24 september - 20 oktober.

 

Føler vi må hype litt, og gjøre oss opp noen tanker/ønsker/forbedringer til det nye spillet som jeg tror kommer til å overgå alt annet :)

 

Ser gjerne att folk kan starte med å forklare litt hva de mener BØR bli endret på og gjerne diskutere hva som er bedre i FIFA World Cup en i FIFA 10, og hva man kan ta med seg av dette inn i FIFA 11?

 

20152311453299971300616.jpg

 

Gamer.no har også vært så snille og lage en liten sniktitt, så til de som ikke har lest den, så legger jeg ved den!

http://gamer.no/artikler/58844/sniktitt-fifa-11/

 

Det man vet så langt:

* Flere hundre større og mindre endringer

* Mer autentisk

* Ett dypere spill, mer taktisk

* Mer fokus på spillerns ferdigheter, ikke fotballspillerns (En svak spiller kan ikke spilles med slik som man ville spilt med Xavi, man må legge om spillet)

* Pro Passing, der kombinasjonen av spillernes og spillerens ferdigheter blir nøkkelen til suksess.

* Taklinger er oppgradert, forsvarsspillere og defansive midtbanespillere blir ballvinnerne, og spissene kommer ikke til å være så gode til det, men mindre du tenker på Rooney.

* Oppgradert skyte system

* Senket forsvarslinje, man kan ikke lenger bare banke ballen i bakrom og løpe med Torres/Messi og score

* AI'en leser spillet og ballbanen mye bedre en i FIFA 10

* Keeperne har fått mer personlighet, og leser spillet bedre

* Ny attributt: Smidighet - Gjør spillerne bedre/dårligere i for eks feltet!, noe som igjen betyr att de forksjellige angrepsspillerne blir veldig mye mer forskjellige.

* Spillerns innsats, det vil være en klar forskjell på for eks Rooney og Berbatov i arbeidsmønsteret og pågangsviljen.

* Mulighet for å handse

* Personality +, ved hjelp av en rekke faktorer skal man faktisk FØLE att en spilleren man bruker er slik som han er i virkeligheten.

* Visuelt løft, med tanke på spillere

* I FIFA 10 hadde man 3 kroppsmodeller man jobbet ut ifra, i FIFA 11 er det 9

* Høydeforksjeller har mer og si, pass på Crouch!

* Mer realistiske baner/gressmatter, bedre lyssetting.

* Musikk i spillet, man kan laste ned, områkere, redigere musikk for å gjøre spillopplevelsen bedre.

 

Kommer til å oppdatere når mer info foreligger!

Kjør diskusjon!

Endret av Ajesto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

På tide å ta opp denne tråden igjen?

Release nærmer seg, og demoen er vel bare et par dager unna? Venter bare på et godt forhåndsbestillings tilbud.

 

Jeg gleder meg stort til årets utgave. I motsetning til brukereren over her, syns jeg FIFA 10 var det beste FIFA noen gang.

Veldig spent på alt i grunn. Som vanlig høres det jo lovende ut. Av det grafiske, ser det ikke ut som det har skjedd så mye. Bedre gress, men tilskuerne ser håpløse ut.

Det er ikke så viktig, men det er en detalj som har vært forsømt i mange år nå.

 

Gameplayet har tatt syvmilssteg de siste årene, og jeg regner med det er enda bedre denne gangen. Noe av det som var mest velkomment i fjor, var

muligheten til å ta kjappe frispark. Jeg håper de har integrert det samme med innkast, slik at motstanderen ikke rekker å organisere seg.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...