Gå til innhold

Vi henter hjem iPhone 4 til test


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg bare kjøper enten iPhone 4 eller Samsung Galaxy S 9000,så om dere kjører en sammenligningstest på disse så test forskjell i batterikapasitet og skjerm og nettleser og generell brukervennlighet og snarveier på disse to nært forestående topp smartlfner. Og forskjell i raskhet i nettleseren,her kan det faktisk hende Galaxy S blir litt raskere,særlig når android 2.2 froid oppdateres til Galaxy S.. Blir spennende,mest sannsynlig må jeg ha dem begge hehe..

 

Mulig jeg bare kjøper enten iPhone 4 eller Samsung Galaxy S 9000,så om dere kjører en sammenligningstest på disse så test forskjell i batterikapasitet og skjerm og nettleser og generell brukervennlighet og snarveier på disse to nært forestående topp smartlfner. Og forskjell i raskhet i nettleseren,her kan det faktisk hende Galaxy S blir litt raskere,særlig når android 2.2 froid oppdateres til Galaxy S.. Blir spennende,mest sannsynlig må jeg ha dem begge hehe..

Lenke til kommentar

Skulle selvfølgelig stå 'android 2.2 froyd'. Jo også test gjerne iPhone 4 og iPhone 3Gs opp mot hverandre også,hastighet i nettleser skjermforskjell og brukervennlighetsforskjeller m.m.. iPhone 4 sine karaktertrekk og personlighet på godt og vondt blir tydeligere og lettere for oss lesere å forstå ved både skriftlige ord og tale og fysiskvisuelle sammenligningstester med andre av de siste toppsmarttlfner,lag gjerne flere filmsnutter med rolig kameraføring under testingen..

Lenke til kommentar

De to neste mbtlfer jeg vil kjøpe neste innen en måned blir Samsung Galaxy S 9000 og iPhone 4. Jeg vil gjerne at dere skal teste disse to topptlfmobilene opp mot hverandre.

 

Det skal vi gjøre så snart vi får Galaxy S9000 i hende :-)

 

Skulle selvfølgelig stå 'android 2.2 froyd'. Jo også test gjerne iPhone 4 og iPhone 3Gs opp mot hverandre også,hastighet i nettleser skjermforskjell og brukervennlighetsforskjeller m.m.. iPhone 4 sine karaktertrekk og personlighet på godt og vondt blir tydeligere og lettere for oss lesere å forstå ved både skriftlige ord og tale og fysiskvisuelle sammenligningstester med andre av de siste toppsmarttlfner,lag gjerne flere filmsnutter med rolig kameraføring under testingen..

 

Gode tips, vi skal både filme og ta masse bilder.

Lenke til kommentar

ikke så viktig å teste, men noen av oss liker å se serier/film på mobilen under reise/skole/jobb.

 

vist dere samenligner hvor lett det er å overføre video mellom nye iPhone 4 og Samsung S.

 

eventuelt om du slipper å konvertere, og hvilke filformater mobilene faktisk klarer å spille uten ekstra programvare.

 

kunne jeg spilt av en 720 hd serie/film rett på mobilen uten å gjøre noe??

 

og overføringshastighet og tid på fks, en 10mp3'er.

både gjennom usb kabel og over wifi.

siden de nye mobilene støtter N wifi.

Lenke til kommentar

Er dette bildet riktig? Er det denne måten å holde telefonen på som resulterer i dårlig signal? Trodde det var noe mot toppen av telefonen, jeg, men her viser de at det er på nedsiden.. :hmm:

 

Nei, det stemmer nok ikke. Vi prøvde med venstre topp-hjørne i stad og da mistet vi to søyler nokså umiddelbart. Deretter mistet vi signalet helt etter omtrent et halvt minutt. MEN, vi prøvde da å gå inn på nettleseren -uten signal, men med 3G-symbolet fortsatt på skjermen- og det gikk (riktignok litt tregt).

 

Vi jobber videre med å utrede hvor stort dette signalproblemet er, mer om det i testen, men bildet du viser til er uansett veldig misvisende.

Lenke til kommentar

For å hjelp dere på vei med dekningsproblematikken: Det er ein software bug. Dvs, ikke feilen der man kortslutter antennene, men den der dekningen kan uten tilsynelatende grunn synke. Dette er pga måten iPhone 4 velger basestasjon. Det normale er å velge basestasjonen med sterkest signal, men pga problemene med det overbelastede nettverket til AT&T i USA har Apple valgt i iPhone 4 å heller gjøre en avveining mellom signalstyrke og belastning/støy på basestasjonen. Signalmåleren på iPhone 4 viser styrken til den valgte basestasjonen og ikke styrken til kraftigste signalet den kan koble seg til. Dette vil Apple endre til å vise styrken til kraftigste basestasjon i stedet for den som iPhonen er koblet til.

Endret av Halstein
Lenke til kommentar

Når får vi vite eksakt lanseringsdato her på berget for denne telefonen?

 

Jeg trenger ny, har bestemt meg for denne telefonen men jeg savner en reell dato.

 

Hverken Telenor eller Netcom ønsker å bekrefte eksakt lanseringsdato, og sier kun "mot slutten av sommeren". Det vil nok også avhenge av tilgjengelighet på iPhone 4, men så snart vi hører en eksakt dato skriver vi sak :-)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...