Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, jeg kan ikke tro at enkelte fanboys klarer å avfeie hele lista mobilen har laget her.

 

"Gjest" tar for seg lista steg for steg, og avfeier samtlige punkter med type "jeg trenger ikke"-argumentasjon.

 

Vel, nå er det slik at verden ikke spinner rundt enkeltindivider.

 

Hvordan kan du mene at mangelen på trådløs overføring ikke er et problem? Jeg har en gammel Nokia-telefon med bluetooth, og når jeg skal ha et bilde, lydopptak eller hva nå enn overført til pc'en, sender jeg det bare over.

 

"Uff, ja det er hardt å plugge i en kabel..." - jeg ler av deg, fanboy.

 

iPhone er kjekk på mange måter, deriblant grenseløst enkel å bruke, og den ser unektelig lekker ut. Dog er det nettopp fraværet av helt elementære funksjoner - som muligheten til å sende en fil fra en telefon til en annen - som har gjort at jeg har holdt meg unna.

Lenke til kommentar

Ok, hva faen? Mangel på minnekort? Den kommer med 16gb eller 32gb ... Trenger du virkelig mer plass enn det? Viss du skal kjøpe et minnekort med 16 gb koster det cirka 400-500kroner og 32 gb mye mer.... mens her får du med innebygget minne ... De fleste av disse manglene dere har skrevet er bullshit, og jeg eier ikke en iphone engang, men jeg tenker jeg skal kjøpe iphone 4

Lenke til kommentar

Veldig vanskelig å forstå de som hellig forsvarer Iphone uansett hva.

 

Brukervennligheten er kjempebra, men blir dratt heftig ned i søla av det enorme tjaset det er å være bundet til Itunes og ikke bruke løst minnekort. For en datamaskin i lomma/multimediamobil er strevsomt å bruke så mye tid på å klargjøre og overføre multimedia. Jeg er også bundet til EN maskin.

 

For meg er dette nådestøtet ved Iphone. I tillegg kommer mangel på Flash, langt mindre å utforske og komplett Nord Korea regime fra Apple selv. Jeg har brukt 6000 spenn på produktet deres, og så har jeg fotlenke på hvordan den skal brukes?

 

Jobber med mobil og blir sjokkert over hvor mange som SKAL ha Iphone, men ikke aner hva den gjør eller hvilke alternativer som finnes. De som har satt seg mer inn i ting vil helst ha noe annet.

 

Iphone er en super telefon, men med massive og avgjørende mangler. Apple er først og fremst mestere på hype og kontroll.

Lenke til kommentar

Veldig vanskelig å forstå de som hellig forsvarer Iphone uansett hva.

 

Brukervennligheten er kjempebra, men blir dratt heftig ned i søla av det enorme tjaset det er å være bundet til Itunes og ikke bruke løst minnekort. For en datamaskin i lomma/multimediamobil er strevsomt å bruke så mye tid på å klargjøre og overføre multimedia. Jeg er også bundet til EN maskin.

 

For meg er dette nådestøtet ved Iphone. I tillegg kommer mangel på Flash, langt mindre å utforske og komplett Nord Korea regime fra Apple selv. Jeg har brukt 6000 spenn på produktet deres, og så har jeg fotlenke på hvordan den skal brukes?

 

Jobber med mobil og blir sjokkert over hvor mange som SKAL ha Iphone, men ikke aner hva den gjør eller hvilke alternativer som finnes. De som har satt seg mer inn i ting vil helst ha noe annet.

 

Iphone er en super telefon, men med massive og avgjørende mangler. Apple er først og fremst mestere på hype og kontroll.

 

Lurer virkelig på hvor du fikk denne oppgaven. Altså det å overtale alle potensielle iphone 4 brukere til å ikke kjøpe Iphone 4. Har selv gått fra Iphone 3GS til HTC Desire og vurdere nå om jeg skal gå tilbake til Iphone 4. Er godt fornøyd med Desire, men Iphone 4 frister veldig. Og den listen skremmer meg ikke.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

- Multitasking må da være en alvorlig mangel på telefoner i dag, selv om de nå endelig lager en kvasiløsning for enkelte programmer.

- FM mottaker gjør at man slipper å bruke 2G/3G, normalt billigere, men digital lyd fra internet kan være bedre.

- Man trenger ikke å kjøpe 32GB ekstra minne i dag, man kan jo vente til man trenger det og det er billigere, ta det med seg til neste telefon man kjøper, mm.

- Manglende tilpassing av startskjerm hindrer også at man kan ha diverse statusvisninger av vær, nyheter, facebook åpent hele tiden på skjermen(e). Å starte opp programmer for å sjekke er tungvint.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Til forfatter: Har du eller eier du iPhone 4 og har brukt den i minst en måned? Jeg har eid en Android telefon (men ga den bort til en bekjent) og min mening er at den er kjedelig og har ingen unike sider og den ville ikke reagere på touch skjermen flere ganger. Fail. Ved siden av at Android mobiler er åpne kan man mye lettere får virus eller annen skadelig kode på telefonen. iPhone 4 har ikke det problemet. Jeg sier ikke at iPhone er perfekt men den virker, er lett å bruke og den ser bra ut <3 kommer ikke til å velge noe annet enn iPhone <3 :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...