Gå til innhold

Trenger hjelp og tips til Sony Ericcson t 610


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har kjøpt t610, men ikke fått den enda. Men etter å ha lest litt om den i forumet, har jg begynt å grue meg litt. Har jeg grunn til det? Vil gjerne ha tips og sånn om tlf... Sånn at jg ik fucker den up...! Nett-adr. med gratis stuff og mer.... Skriv erfaringer dere har hatt med tlf, hva som er lurt å gjøre og ik...

 

Thanx!

 

Daniel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du kan ikke sette opp hotmail direkte..

 

Det er bare å skaffe en pop3 mailkonto, så kan du bruke den, hotmail kan sikkert videresendes.

 

red. pga skriveleif :oops:

 

 

her må du utdype litt!!

 

Dette høres meget interessant ut. Jeg bruker @otmail.com som min faste e-mail og er svært innteressert dersom du hadde git tmeg en oppskrift på hvordan jeg skal få den inn på min SE T610 (Ikke SMS tjenesten fra dem)

 

Er svært takknemlig for svar!

 

Christopher

Lenke til kommentar

hotmail er www basert.. akkurat som en vanlig hjemmeside..

 

pop3 mailer betyr at de opererer på en "egen" protokoll, slik som mail.online.no

 

 

det finnes vel noen steder enda hvor de tilbyr gratis pop3 mail..

søk på google etter "free pop3" eller no..

Lenke til kommentar
du kan ikke sette opp hotmail direkte..

 

Det er bare å skaffe en pop3 mailkonto, så kan du bruke den, hotmail kan sikkert videresendes.

 

red. pga skriveleif :oops:

 

 

her må du utdype litt!!

 

Dette høres meget interessant ut. Jeg bruker @otmail.com som min faste e-mail og er svært innteressert dersom du hadde git tmeg en oppskrift på hvordan jeg skal få den inn på min SE T610 (Ikke SMS tjenesten fra dem)

 

Er svært takknemlig for svar!

 

Christopher

 

Skaff deg en pop 3 konto jeg bruker denne www.myrealbox.com 10MB lagringsplass og skikkelig gratis og har enda ikke opplevd å motta spam! Den kan også settes opp til å sjekke andre mailkontoer for deg (vel og merke pop3 og IMAP baserte ikke hotmail som bruker HTTP)

 

For mailoppsett på telefonen gå til www.dintelefon.net det er samme oppsettet som t68i

 

Lykke til

 

 

Martin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...